Skip to main content

Beste, 

 

Ik heb momenteel een epic videos abonnement. Gisteren kreeg ik opeens een melding dat mijn mobiel verbruik voor 80% opgespendeerd is. Na zelfonderzoek heb ik gevonden dat er via instagram (eindeloze appdata) mobiel verbruik is aangerekend bij het 4Gb verbruik. Na het verwijderen van het cachegeheugen van de app lijkt het probleem opgelost, maar ben ik wel data kwijt door het foute verbruik. 

Vriendelijke groeten

Filip 

 

@Filipanne 

Beste,

kan je in je forum profiel je klantgegevens en het betrokken gsm nummer aanvullen?

Dan kijken we na wat we voor je kunnen doen.

Ter info:  Forum Profiel

Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

vriendelijke groeten

Tina


Beste @tina.b 

De gegevens zijn aangevuld 😉

Vriendelijke groeten

Filip

 

 

 


@Filipanne 

we laten nakijken of we iets data kunnen toevoegen

Groetjes

Tina


Reageer