Vraag

Technieker komt niet opdagen maar zegt van wel

  • 4 January 2020
  • 8 reacties
  • 484 Bekeken

Beste,

Wij zijn onlangs verhuist en ik had 3 weken geleden al een installatie aangevraagd, die vandaag (03/01) gepland was, tussen 16.30 en 20.00. Ikzelf moest werken, maar mijn vriend was de hele dag thuis. Ik kreeg een telefoontje van jullie, die ik niet kon opnemen aangezien ik op het werk zat, dat jullie hier binnen het kwartier gingen zijn (dit hoorde ik op de voicemail). Een halfuur later kreeg ik een email dat jullie langs waren geweest, maar dat er niemand thuis was. Dit klopt absoluut niet, aangezien mijn vriend de hele namiddag thuis was. Hij heeft vervolgens een uur aan de lijn gehangen en telkens doorgeschakeld geweest, zonder enige oplossing. Zélfs zonder enige nieuwe afspraak geregeld te hebben.

 


8 reacties

Ter info:  in het weekend komt hier niemand langs op het forum die van Proximus zelf is om dit verder af te handelen voor u.

desnoods kun je wel altijd gratis bellen naar de helpdesk 0800 22 800, die zijn in het weekend wel bereikbaar.

Reputatie 7
Badge +3

@Malinka.lo  Ik zie een nieuwe afspraak ingepland staan op dinsdag 07/01 tussen 8u en 16u30. Groetjes, Antonella

Vorige week woensdag zou technieker langs komen dus had ik verlof genomen. Niet gezien terwijl hij zei van wel. Vandaag weer verlof genomen want hij zou tussen 9 en 13u komen en wederom niemand gezien. Wat een schande 2 dagen verlof genomen en niemand te zien. En dan heb ik verschillende keren gebeld en zeiden ze ja hij zal vertraging hebben. En dan op 16u bel ik weer en zeggen ze ja er staat niemand thuis… 

Logische vraag: is het adres wel juist waar de technieker zich moet aanmelden?
Als daar een misverstand is qua adres, staat de technieker mogelijk wel op het afgesproken uur voor een gesloten deur, maar niet daar waar jij hem verwacht. Kijk eens op je factuur naar de adressen. Je hebt het adres naar waar ze de factuur zenden, je aansluitingsadres, je klantadres (bij mij was dat verschillend) en dan weet je misschien waarom.

Ja het juiste adres. Dit staat zelfs in de bevestigingsbrief. En nu weer wachten tot vrijdag. En wat mij ook enorm stoort is dat iedere keer ik bel iemand een andere uitleg klaar heeft. En de ene zegt dat kan ik niet zien en de andere wel.

Ben eens benieuwd of ze vrijdag komen want heb weer een bevestigingsbrief mail gekregen voor vrijdag 18/02/2022 tussen 9u en 13u

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Dannyderkoningen vul je in het klantprofiel hier de klantgegevens aan? Dan kijk ik het graag voor je na. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Dannyderkoningen De installatie werd gisteren voltooid. Groetjes, Antonella

Reageer