Vraag

betreft de huidige email problemen

  • 14 February 2022
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hey,

 

zoals velen van jullie heb ik ook nog steeds problemen met mijn proximus en skynet email om te verzenden, ontvangen is blijkbaar geen probleem.

nu heb ik het webformulier ingevuld maar zit ik nu met het volgende probleem…

mijn hoofd email adres samen met 2 aliassen heb ik geregistreerd op het webformulier van Proximus,

maar nu heb ik het probleem, als er een mail wordt verzonden naar zowel m’n hoofdmail of naar één van mijn aliassen komen dezelfde mail(s) naar zowel m’n hoofdemailadres als naar mijn aliassen, dat wil ik dus niet…

ik wil dus dat mijn hoofdmailadres en m’n 2 aliassen die verbonden zijn aan dat hoofdemailadres apart werken, dat was dus vroeger zo nadat ik me mailadressen heb laten registreren op jullie webformulier.


1 reactie

Ter info: hoofdmail en aliassen is één en de zelfde mailbox dus als er iemand een mail stuurt op hert hoofdmail adres of op het alias adres(sen) dan komen die in de zelfde mailbox (In box) binnen, als je ze in verschillende mappen wil laten toekomen moet je met filters werken, maar mss begrijp ik het probleem verkeerd?

Reageer