Vraag

email problemen

  • 3 February 2022
  • 8 reacties
  • 311 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Deze morgen nieuw probleem, nl gmail werkt niet meer, 

wait a few minutes, na 2 uur : niks. Proximus mail op tablet werkt nog steeds niet en webmail : een voorzichtige ja….. dit wordt echt héél erg. Proximus aub doe iets, webformulier invullen dient tot niks er beweegt niks, we staan weer voor een weekend……...


8 reacties

Reputatie 1

Het blijft maar huilen met de pet op, ook reeds herhaalde keren het webformulier ingevuld. Ik heb een sterk vermoeden dat die klachten onmiddellijk verticaal geklasseerd worden en het daglicht niet meer zien. Het gaat van kwaad naar erger, dat dít probleem met die mails nu al wekenlang aansleept en er blijkbaar nog steeds geen oplossing in zicht is, beschamend.

Reputatie 2
Badge

Email werkte terug goed bij mij tot nu, al mijn emails in outlook zijn weg bij mijn hoofdaccount.

Bij de andere werken ze nog normaal. Blijft draaien bij het synchroniseren van de mails.

Bij thunderbird komen ze binnen maar veeeeeeel later.

Reputatie 3
Badge +1

gmail werkt terug, webmail ook maar thunderbird en proximus mail (tablet) niet.

Thunderbird (op PC) werkt hier wel. Webmail ook.
ook op smartphone app geen probleem

Reputatie 3
Badge +1

vandaag contact gehad met een medewerker, voor proximus mail (op tablet) is het doorgegeven aan it-dienst met een referentienummer (dat zou tegen maandag moeten opgelost zijn), voor thunderbird(op PC) werkt het nog steeds niet. Geprobeerd om het account terug aan te maken maar dat werkt ook niet nog altijd paswoord en login niet juist, ‘t is om gek van te worden, hopelijk blijft webmail werken omdat alles in mappen is gearchiveerd. De maandelijkse faktuur die is er wel …… straf ….

 Geprobeerd om het account terug aan te maken maar dat werkt ook niet nog altijd paswoord en login niet juist,

zolang prox je mailsettings niet gecontroleerd/aangepast hebben zal dit ook niet lukken, hetgeen mij nog altijd verwonderd dat het tot hiertoe nog altijd goed werkt bij mij met thunderbird. 

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt. Ik heb al andere email clients geprobeerd met hetzelfde resultaat, maandag ga ik met de chat terug contact opnemen en deze keer blijven aandringen. ‘t is mij beu. Ik begrijp er niks meer van, enfin nog een goed weekend.

 

Reputatie 3
Badge +1

Ondertussen is er nog altijd niks opgelost. Per mail contacteren is niet mogelijk, verschillende keren geprobeerd, dus hierna terug de problemen uitgelegd.

Sinds 19 januari kan ik geen gebruik meer maken van Thunderbird, ik heb contact gehad met de chat van Proximus op 8.02.22, die konden mij niet verder helpen, het ligt aan de configuratie. Dat probleem doet zich voor op 2 computers, een met windows 10 en een met windows 11, de andere derde computer op windows 10 is er geen probleem.

Allemaal hebben zij dezelfde instelling, hier kon ik vernemen dat niet “iedereen” dit voor heeft. Het zou wel goed zijn om te weten wat dit veroorzaakt.

fout : “login imap.proximus.be with username ….@skynet.be failed.

 

Verder is er nog “Proximus Mail”, al doorgegeven op 05.02 referentienr IM1797568, op 8.02.22 kreeg ik van de chat te horen : nog niet in behandeling, weeral een week voorbij en steeds geen oplossing.

Daar luidt de fout : (na setup) “setup failed, user name and password incorrect IMAP/SMTP disabled”, na een paar keer op OK te drukken, volgend scherm : IMAP : alle instellingen ingevuld, click NEXT : zelfde fout.

Chatten heeft dus geen zin, er moet een oplossing komen, na al die tijd is er nog steeds niets veranderd !

 

Reageer