Vraag

Overdracht van Tuttimus naar Flex duurt zeer lang

  • 14 February 2022
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Op 04/01/2022 heb ik via de chat-module een aanvraag gedaan voor overdracht naar een Flex-abonnement. Dit zou onmiddellijk gebeuren. De dag nadien constateer ik dat dit nog steeds niet gebeurd is. Eerst zegt men dat de het op de app een tijdje kan duren voordat het zichtbaar wordt, maar een nieuwe chat leert me dat dit zou komen omdat er in mijn abonnement tussenkomst is van de werkgever. Het zal binnen de 5 dagen opgelost zijn.

Na een volle week merk ik gemerkt dat er nog niets gewijzigd is. Om een lang verhaal kort te maken, na nog een chatsessie en twee bezoeken aan een proximuspunt (waar men eigenlijk mijn vraag weglacht) is er nog steeds niets gewijzigd.

Ik kan toch niet de enige werknemer zijn die destijds een Tuttimusabonnement had met tussenkomst van de werkgever die wil overschakelen naar een Flexabonnement? Of is dit omdat een Flexabonnement goedkoper is en dus minder opbrengt dat Proximus de overschakeling niet wil uitvoeren?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Geert8501 

kan je aub in je forum profiel je klantgegevens aanvullen?

Dan kunnen wij dit voor je nakijken.

Groeten

Tina

ps: Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

Beste, Profiel is aangepast. Er is een dossier dat dus al meer dan een maand aansleept met nummer 49930663.

Reputatie 7
Badge +3

@Geert8501 

ik heb het dossier en het order gevonden.

het is inderdaad niet correct afgewerkt.

via mijn coach heb ik laten vragen om het dossier met het order te laten afwerken.

Hopelijk nu sneller resultaat.

Excuses.

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Geert8501  Dag Geert, het order is opnieuw gelanceerd. zal straks doorstromen. Groetjes Luc 

Reageer