Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Hallo heb op 26/12 online een simkaart besteld bij proximus. Als nieuwe klant wel overgestapt van telenet enkel voor mobiel. Kan ook nergens mijn bestelling volgen. Enig idee iemand hoelang het kan duren? Mvg Mario
Sinds de overdracht van het internet & tv abonnement van mijn vriend op mijn naam, is de netwerkverbinding niet meer zichtbaar.Ik kan dus geen verbinding maken met de wi-fi. Volgens de proximus app is de wi-fi niet actief. De smart tv werkt wel.Wat kan het probleem zijn?
Ik zou graag het 5de seizoen van Fargo willen zien. Dit is in België blijkbaar exclusief in handen van Proximus. Ik heb dus een abonnement op Pickx+ genomen. Ik zie echter maar enkele afleveringen in de app verschijnen, te beginnen met aflevering 3. Hoe kan ik de volledige reeks bekijken in de Pickx app?
Ik heb 2 dagen een nieuwe decoder en deze heeft ook het probleem dat als je om 22u naar tv kijkt hij ineens stopt en een foutcode geeft.Nu was het tijdens een opname.foutcode p138je moet dan het programma afzetten en opnieuw opstarten. Vervelend iets.
Ik gebruikte tot voor enige tijd het mailprogramma van windows voor mijn skynet-adres.. Deze mailapplicatie is ondertussen in winwows 11overgezet naar outlook voor windows.Ik slaag er echter niet in om mijn skynet account te te voegen; als ik alle gegevens invul zoals op de blogs van proximus gegeven wordt krijg ik als reactie ,controleer uw mailadres en paswoord.Heeft er nog iemand dergelijk probleem of is er goed raad?
Ik probeer email in te stellen op mijn nieuwe iPad (een skynet.be account).Maar als ik via mail nieuwe account toevoegen het adres, wachtwoord etc. invul, krijg ik de melding dat de boodschap dat de IMAP-server ‘map.proximus.be’ ondersteunt geen Wachtwoord authenticatie. Controleer je accountinstellingen en probeer opnieuw.Hoe kan ik verder ?mvgjohan
Graag hoor ik jullie ervaringen met het pack fiber 500/500 icm mobiel. Momenteel heb ik telenet 1000/40, maar overweeg om te schakelen naar fiber ivm hogere upload. Maar heb geen ervaring met fiber, vandaar mijn vraag
Geachte,Aanleiding voor deze vraag/dit verzoekIk bestelde op 31/12/2023 een nieuwe wifi 6 modem via “My Proximus”.Bij afronding van mijn bestelling verwijderde ik in mijn winkelmandje het product “wifi booster” dat zich (gratis) automatisch toegevoegd had bij het product “wifi 6 modem”. Wij hebben immers al een wifi booster staan. Proximus vraagt ons intussen per kerende onze oude wifi modem + wifi-booster terug te sturen tegen 24/1/24. Zoniet rekent Proximus ons de kosten van beide toestellen aan.Type abonnementWij beschikken over een flex pack (1 wifi booster gratis inbegrepen normaliter). Vraag/verzoekIs er een mogelijkheid om met Proximus overeen te komen onze oude wifi-booster niet terug te sturen maar gewoon verder te blijven gebruiken?Redenering:Voor zover ik begrijp zal ik normaliter gratis opnieuw een wifi-booster kunnen bestellen eenmaal Proximus onze oude wifi-booster ontvangen heeft.Feit is echter dat tv en internet niet optimaal werken zonder wifi-booster en we allicht tot
ik krijg sinds 2 dagen een foutmelding : 0x800ccc1A en de te verzenden mails (pop-account) blijven hangen in de outbox, nochtans is er niets veranderd. Kan iemand helpen?
Gisteren avond bevroor het beeld. tv uit gezet, decoder uit gezet.na het terug willen starten telkens de melding dat er geen signaal is.V5c geeft aan dat er stroom is.Alle 3 de lampjes gaan eerst aan, dan uit, dan flikkert het signaal lampje 2 keer en gaat weer uit en blijft uit.reset gedaan zonder resultaat want er verschijnt niets op het scherm. lijkt of de decoder niet meer aan gaat???wat nu?
Ik had vroeger een TV box V5, en liet de HDMI via een UTP naar de TV geleiden. Hiervoor werd een adapter aangesloten die de HDMI naar een UTP omzette. Ik gebruik deze methode om mijn TV draadloos op te hangen, daar er achter het toestel een UTP ligt.Met de nieuwe Box V7 werk dit niet. Ik veronderstel dat deze geen tv signaal meer door stuurt maar data. Is het daarom mogelijk dat deze andere contacten gebruikt van het video signaal om deze data door te sturen.Indien dit is, is er dan ook een mogelijkheid om via een adapter deze data door de utp te sturen
Hoi! Wij blijven sukkelen met onze Wifi en daarom probeer ik het eens hier te vragen. Wij hebben internet maxi en op my proximus zou ik volgens mijn account dus een downloadsnelheid moeten hebben van 84,9 MB/s en een uploadsnelheid van 27,6 MB/s. Mijn werkelijke snelheid is nog geen 10% daarvan, namelijk 5,3MB upload en 1,8 MB upload… (zie printscreen speedtest hieronder).Ik gebruik de wifi voor zakelijke doeleinden en zowel ik als mijn partner werken 90% van thuis uit. Maar met deze snelheden is het echt niet meer werkbaar. Wat kunnen wij doen om dit op te lossen? Ook hebben wij erg vaak geen wifi op onze mobiele telefoon. De modem hangt centraal in de woning op de beneden verdieping en we hebben boven een Wifibooster van proximus + 2 wifi repeaters die niet van proximus zijn (TP link). Wij hebben er daarvan ook eentje boven hangen en eentje in de living. Wij hebben dus 3 wifi repeaters in totaal om in een straal van 10 m wifi te hebben… Wij zijn een beetje ten einde raad en de wifi i
Jullie medewerkers zijn eerst en vooral analfabeet en dan nog arrogant ook nog. U blauw betalen aan facturen en dan nog als stront behandeld worden, hoog tijd voor overschakelen naar een ander! Doei
Als nieuwe klant werd ons een laptop voor €99 beloofd, maar we hebben de link om die te betalen na 3 weken nog steeds niet gekregen. Hierdoor wordt ook de installatie van Disney+ en nummerherkenning tegengehouden.
Hallo. Ik heb een betaling op niet juste gsm nummer. Kan ik mijn geld terug krijgen of naar mijn eigen gsm nummer a.u.b? Dat was 25€ van BE83/9734/6493/8515 met reference 464643503 en 775118.... meldi… Ik kan meer info geven als moet je die hebben.
Ik probeer de telefoon wat langer te laten rinkelen, maar het het lukt niet. Niet genoeg tijd om op te nemen? Zo laat je je telefoon langer rinkelenGepubliceerd op maandag 25 april 2022 - 16:54De InspecteurCanvaDe te korte rinkeltijd van mobiele telefoons is een grote ergernis. Je kan dat oplossen door zelf de rinkeltijd te verlengen.Verleng de rinkeltijdJe kan de rinkeltijd van je telefoon verlengen met een code.Een mobiele telefoon rinkelt standaard 20 seconden, voordat de voicemail overneemt. Bij alle netwerken kan je de rinkeltijd aanpassen. Het minimum is 5 seconden en het maximum is 30 seconden.Zo doe je hetDe methode is bij elke provider dezelfde. Je toetst een code in, gevolgd door de duur van de rinkeltijd. Proximus: **61*+32475151516**aantal seconden#Telenet: **61*5550**aantal seconden#Orange Belgium: **61*+32495955555*11*aantal seconden#Base: **61*+32486191933**aantal seconden#Mobile Vikings: **61*+32456191933**aantal seconden# Scarlet: **61*+32475181851**(aantal seconden)
Het jaar is nog maar begonnen, en het eerste probleem steekt zich al de kop op:Net zoals in Augustus krijgen we weer geen emails meer binnen/Op al onze mailboxen (gekoppeld aan ons domeinnaam)krijgen we sinds deze morgen geen mails meer binnen. versturen is geen probleem.Na telefonisch contact, is er zogezegd een ticket gemaakt naar een expert, maar tot nu toe nog niets gehoord.Hopelijk deze keer een snellere oplossing als toen. Kan iemand van hieruit verder opvolgen?
Wij waren 1 dag te laat met het herladen van onze pay & go simkaart. De kaart werd op 1/1/2023 gedesactiveerd en wij hebben deze herladen met 10€ op 2/1/2023. De herlading is gebeurd via de proximus-website en de betaling is gebeurd met de payconiq app. Ik weet niet of het mogelijk is om de simkaart te heractiveren. Indien niet, dan is het maar zo.Maar de 10€ die we via de herlading (die dan niet gelukt is) kwijt zijn, zouden we toch graag terug krijgen. Hoe gaan we hiervoor te werk?Mijn gegevens vind je bij mijn profiel.DankuwelLisette
Wanneer wordt er nu is EINDELIJK werk van gemaakt , opslaan gaat vanzelf ,maar uitbreiden en een waardevol pakket voor zijn te dure prijs lukt niet !!Zenders weghalen geen probleem …Voeg PICK Mix FR bij PICKX MIX NL , dan is het zijn prijs waard ..Waarom krijgen de franstaligen meer , voor dezelfde prijs , schandalig !!!
Actuele situatie > Herenhuis, meerdere verdiepingen. ADSL komt binnen in de kelder. Daar staat ook de BBox 3, switches enz. Fiber loopt over de gevel 1ste verdieping.Ik neem aan dat die via het 1ste verdiep binnen moet. Kan/mag ikzelf fiber leggen in mijn woning van het 1ste verdiep naar de kelder? Ik kan dat zelf veel beter dan de gemiddelde Proximus technieker die het huis niet kent en alleen maar veel schade aan een mooi gerenoveerd en geklasseerd herenhuis in kwetsbare Franse zandsteen zal aanbrengen. Ik moet dan wel weten welke kabel ik moet voorzien. Ik betaal/koop die vanzelfsprekend wel.Als ik niets kan/mag voorbereiden en dan niet tot een ‘installatie akkoord’ kom met de technieker, kan ik dit weigeren en wie draait op voor de kosten?
Ik gebruik sinds kort de nieuwe decoder v7 (Android decoder). Telkens als ik zap naar een ander kanaal wordt kort even het logo van het nieuwe kanaal getoond. Op de oude decoders kon ik dit afzetten, maar hoe doe ik dat op de nieuwe decoder v7 ?
Beste word de getrouwheidskorting nog gegeven aan langdurige klanten want is ineens gestopt had gebeld en nogal een onvriendelijke medewerkster aan de lijn gekregen precies of die dat zelf moest betalen
Betalingen blijven op de app in behandeling staan terwijl deze betaald zijn.nu is mijn gsm zelfs afgesloten
Kan u eens nakijken of ik ook in aanmerking kom voor de getrouwheidskorting aub?Ik ben al heel lang klant van Proximus.Groetjes
Ik wil graag mijn sim kaart wisselen in een E-sim. Kan dit online ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.