Vraag

Norton Sercurity 5

  • 4 March 2024
  • 5 reacties
  • 86 Bekeken

Als ik in my proximus app kijk dan zie ik mijn Norton activatiecode . Wanneer ik deze software wil downloaden dan krijg ik steeds de boodschap : activatiecode is aan een ander proximus account toegewezen. Meld je aan met dit account. 

Heb reeds norton reeeds gecontacteerd en mijn gebruikersaccount is correct verbonden met deze activatiecode.

Wie kan mij daarmee helpen ??

 

Volgens mij is mijn proximus account niet gekoppeld aan mijn norton account.


5 reacties

@Filip_02 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

is gebeurd. Zal afwachten tot morgen.

VOER UW PINCODE IN

H8XXXXXYQ8

De pincode voor dit product is aan een ander Norton-account gekoppeld. Meld u aan bij dat account om dit product te gebruiken. Meer informatie
Voer de pincode van 13 cijfers in die u van uw provider heeft ontvangen. Heeft u geen pincode, neem dan voor hulp contact op met uw provider.

 

Wie kan dit oplossen ?? Probeer dit al 3 maanden lang op te lossen zonder resultaat

 

Edit door moderator. Codes best niet openbaar delen. 

Reputatie 7
Badge +4

@Filip_02 Voor vragen over Norton kan je dit best melden via mail op onze website. Als je je nr hebt ingegeven, kies je voor ‘technisch probleem’ - ‘internet’ en ‘Norton’. Op die manier kom je onmiddellijk bij de juiste mensen terecht. 

Ok dank u

 

Reageer