Een rampzalige dienst

  • 13 March 2024
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

Ik schrijf om mijn ontevredenheid te uiten over de behandeling die ik heb gekregen van het bedrijf, die volgens mij de slechtste is die ik ooit van een telecombedrijf heb gekregen.

 

Het begon allemaal twee weken geleden met het afsluiten van een contract voor een internetdienst, waarbij mij werd gevraagd aan te geven hoe laat en op welke dag ik wilde dat de monteur zou komen. De gekozen dag was gisteren van 17.00 tot 20.00 uur, maar ik wachtte de hele middag en kreeg geen antwoord. Toen het bijna 20:00 uur was, heb ik via chat contact opgenomen met de klantendienst van Proximus, die mij antwoordde en na verschillende vragen uiteindelijk zei dat ze later zouden komen, op het moment van het antwoord was het 20:30 uur (ik heb een screenshot gemaakt met mijn gsm omdat ik het niet geloofwaardig vond).

 

Ik heb inderdaad tot 10 uur gewacht en heb geen enkele communicatie ontvangen van de technicus of de klantenservice.

 

Toen ik vandaag de klantenservice belde voor uitleg, vertelden ze me dat mijn installatietijd voorbij was en dat ze me een nieuwe moesten geven, de eerste die 's middags beschikbaar is, is over twee weken.

 

Na verschillende klachten kreeg ik een 4G-router aangeboden om de dagen van wachten door te komen. Er werd me verteld dat als ze het naar me zouden opsturen, het een paar dagen zou duren, dus dat ik het beter rechtstreeks bij een winkel kon gaan ophalen.

 

Vanmiddag ga ik naar een winkel en daar wordt ik heel vriendelijk te woord gestaan door een meisje. Zodra ik het verhaal uitleg vertelt ze me dat ze nog nooit routers in de winkels hebben gehad en dat de enige optie is om het naar mij op te sturen en dat het een paar dagen duurt.

 

Dus na twee weken wachten en ongeveer 6 uur kwijt te zijn, zit ik nog steeds zonder internet en moet ik nog eens 2 weken wachten.


2 reacties

@Marti4 

Omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen verder natrekken en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen, noteer je bestbin je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Marti4  Je staat met een afspraak op 27/3/2024  16u30 - 20u00. Er is een tijdelijk 4g modem naar je opgezonden volgens het orderingssysteem.

Reageer