vergoeding wegens onderbreken van 1 week geen tv/internet

  • 6 March 2024
  • 6 reacties
  • 97 Bekeken

Hallo beste,

 

Hie kan ik een vergoeding krijgen aangezien wik 1 week zonder tv/internet hebben gezeten sinds vandaag terug in orde. Wij hebben extra gsmkosten gemaakt omwille van gebruik mobiele hotspot. Als ook heb ik geen werk voor mijn eigen bedrijf kunnen verrichten. De kinderen hebben hun huiswerk ook niet kunnen maken. Wij willen een financiële tegemoetkoming ontvangen aangezien wij geen gebruik maken van de betalende zenders pakketten en hier ook nooit naar kijken.

Afwachtend op u andwoord

 

Groeten,

 

Tom haeseldonckx


6 reacties

@Tomhaeseldonckx 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Tomhaeseldonckx Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijken we het even na voor u.Groetjes,Joel.

@Joel M Is gebeurd

Hallo beste,

 

Wanneer mag ik de vergoeding verwachten of hoe gaat het nu in zijn werk?

 

Groeten,

 

Tom

Gewoon afwachten tot iemand van de PX moderatoren hier de draad terug opneemt.

Hallo beste,
Wanneer mag ik de vergoeding verwachten of hoe gaat het nu in zijn werk?
Groeten,
Tom

 

Reputatie 7
Badge +3

@Tomhaeseldonckx negatieve aanrekening 7493117396 werd opgemaakt en zal in mindering gebracht worden op je volgende factuur. Mvg, Heidi

Reageer