Skip to main content
Beantwoord

Proximus website


Sinds deze morgen kan ik vanuit mijn pc (desktop) niet meer op de website via

https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html

en

https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-overview__

waarbij ik in beide gevallen hierna staande te zien krijg.

Ligt het aan mijn pc of hapert er iets bij Proximus? Dank voor info.

Marc

 

 

Beste antwoord door Martin

wis eens de cookies in je browser

of anders probeer eens in een privaat venster in je browser die je opent met de volgende toetscombinatie:

CTRL SHIFT N

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • 33945 reacties
  • Antwoord
  • 13 maart 2024

wis eens de cookies in je browser

of anders probeer eens in een privaat venster in je browser die je opent met de volgende toetscombinatie:

CTRL SHIFT N


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 13 maart 2024

@Emvege Er is geen algemeen probleem gekend met webmail. Ik heb het hier net nog getest en kon zonder problemen inloggen. Heb je de tip van Martin al eens kunnen testen ? Eventueel ook eens op een ander toestel of een andere browser testen als dat kan. 


  • Auteur
  • Motivator
  • 36 reacties
  • 14 maart 2024

@HadewychT  Het blijkt inderdaad bij mij aan Edge te liggen. De wedsites werken zowel op Android als op pc met FireFox. Ik ga nu de tip van @Martin eens uittesten.  Alvast bedankt voor de tips.

Groetjes,

Marc


  • Auteur
  • Motivator
  • 36 reacties
  • 14 maart 2024

@Martin @HadewychT  Na het verwijderen van de cookies is alles weer in orde.

Nogmaals dank voor de tips en groeten,

Marc


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 14 maart 2024

@Emvege Fijn te horen dat alles weer werkt.