Beantwoord

Proximus website

  • 13 March 2024
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 2

Sinds deze morgen kan ik vanuit mijn pc (desktop) niet meer op de website via

https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html

en

https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-overview__

waarbij ik in beide gevallen hierna staande te zien krijg.

Ligt het aan mijn pc of hapert er iets bij Proximus? Dank voor info.

Marc

 

 

icon

Beste antwoord door Martin 13 March 2024, 14:47

Bekijk origineel

5 reacties

wis eens de cookies in je browser

of anders probeer eens in een privaat venster in je browser die je opent met de volgende toetscombinatie:

CTRL SHIFT N

Reputatie 7
Badge +4

@Emvege Er is geen algemeen probleem gekend met webmail. Ik heb het hier net nog getest en kon zonder problemen inloggen. Heb je de tip van Martin al eens kunnen testen ? Eventueel ook eens op een ander toestel of een andere browser testen als dat kan. 

Reputatie 2

@HadewychT  Het blijkt inderdaad bij mij aan Edge te liggen. De wedsites werken zowel op Android als op pc met FireFox. Ik ga nu de tip van @Martin eens uittesten.  Alvast bedankt voor de tips.

Groetjes,

Marc

Reputatie 2

@Martin @HadewychT  Na het verwijderen van de cookies is alles weer in orde.

Nogmaals dank voor de tips en groeten,

Marc

Reputatie 7
Badge +4

@Emvege Fijn te horen dat alles weer werkt. 

Reageer