Skip to main content
Antwoord

Proximus website

  • March 13, 2024
  • 5 reacties
  • 177 Bekeken

Sinds deze morgen kan ik vanuit mijn pc (desktop) niet meer op de website via

https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html

en

https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-overview__

waarbij ik in beide gevallen hierna staande te zien krijg.

Ligt het aan mijn pc of hapert er iets bij Proximus? Dank voor info.

Marc

 

 

Beste antwoord door Martin

wis eens de cookies in je browser

of anders probeer eens in een privaat venster in je browser die je opent met de volgende toetscombinatie:

CTRL SHIFT N

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • Antwoord
  • March 13, 2024

wis eens de cookies in je browser

of anders probeer eens in een privaat venster in je browser die je opent met de volgende toetscombinatie:

CTRL SHIFT N


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • March 13, 2024

@Emvege Er is geen algemeen probleem gekend met webmail. Ik heb het hier net nog getest en kon zonder problemen inloggen. Heb je de tip van Martin al eens kunnen testen ? Eventueel ook eens op een ander toestel of een andere browser testen als dat kan. 


  • Auteur
  • Motivator
  • March 14, 2024

@HadewychT  Het blijkt inderdaad bij mij aan Edge te liggen. De wedsites werken zowel op Android als op pc met FireFox. Ik ga nu de tip van @Martin eens uittesten.  Alvast bedankt voor de tips.

Groetjes,

Marc


  • Auteur
  • Motivator
  • March 14, 2024

@Martin @HadewychT  Na het verwijderen van de cookies is alles weer in orde.

Nogmaals dank voor de tips en groeten,

Marc


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • March 14, 2024

@Emvege Fijn te horen dat alles weer werkt.