Vraag

geen gsm ontvangst op bepaalde plaatsen

  • 30 November 2023
  • 8 reacties
  • 119 Bekeken

Beste

Ik heb geen ontvangst op veel plaatsen in het dorp, waaronder op mijn werk.

Vaak mis ik daarom belangrijke oproepen.

Collega’s en klanten klagen hier ook elke dag over.

Waar kan ik dit melden? Moet ik ergens een klacht indienen?

Met vriendelijke groeten

Lien VGh


8 reacties

@LienVGh

Omdat de PX forummedewerkers dit zouden kunnen laten onderzoeken door de bevoegde dienst, best in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, bv het adres waar je die slechte ontvangst hebt op je werk enz....

Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Heb je alleen slechte ontvangst binnen op die plaats of ook buiten?

Je zou ondertussen kunnen VoWifi (bellen over wifi) gebruiken op je smartphone.

 

 

@LienVGh

Omdat de PX forummedewerkers dit zouden kunnen laten onderzoeken door de bevoegde dienst, best in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, bv het adres waar je die slechte ontvangst hebt op je werk enz....

Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Heb je alleen slechte ontvangst binnen op die plaats of ook buiten?

Je zou ondertussen kunnen VoWifi (bellen over wifi) gebruiken op je smartphone.

 

 

Beste,

Ondertussen werd dit aangevuld.

Wifi is hier ook niet aanwezig, dus dat is jammer genoeg geen optie.

Met vriendelijke groeten

LienVGh

Reputatie 7
Badge +3

@LienVGh 

Heb je zowel binnen als buiten slecht ontvangst?

Hoelang doet zich dit al voor?

 

Geert

Heb juist hetzelfde in Schriek komen wonen sind juli en nog altijd geen deftig gsm signaal hier.

Ondanks dat de klantendienst al verschillende keren zei dat er werken in de buurt waren en nog is het belabberd.

Soms hoor ik niemand dan valt de lijn weg soms gewoon gemiste oproep terwijl de gsm niet overgaat.

Ahja en dan nog maar te zwijgen over elk mogenlijk Mobiel internet logo dat ik te zien krijg.

E, 3G, H, H+, 4G en ja ook 5G maar veel internet is het nooit.

Reputatie 7
Badge +5

@CaSaKe Er zijn inderdaad werken geweest in de postcode 2223 maar deze zijn afgerond. Doen de problemen zich op regelmatige basis voor? Heb je dit vooral binnen of buitenshuis?

Deze problemen zijn dagelijks zowel buiten als binnen.

En de postcode is 2223 maar we liggen juist tussen tremelo en keerbergen in.

De werken die in Schriek waren dekte onze omgeving niet

Reputatie 7
Badge +5

@CaSaKe Kan je me het exacte adres kunnen geven? Dit mag per privébericht. 

Even een update:

 

Er kwam een medewerker langs van proximus zelf om metingen te doen.

Die vertelde me dat er waarschijnlijk een mast zou moeten bijkomen, maar ik zou er nog een mail van krijgen met extra informatie.

Deze mail heb ik jammer genoeg niet gekregen.

 

Hoe moet ik nu verder met mijn klacht?

Met vriendelijke groeten

Lien

Reageer