@Tomhaeseldonckx
Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
@Tomhaeseldonckx Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijken we het even na voor u.Groetjes,Joel.
Hallo beste,
Wanneer mag ik de vergoeding verwachten of hoe gaat het nu in zijn werk?
Groeten,
Tom
Gewoon afwachten tot iemand van de PX moderatoren hier de draad terug opneemt.
Hallo beste,
Wanneer mag ik de vergoeding verwachten of hoe gaat het nu in zijn werk?
Groeten,
Tom
@Tomhaeseldonckx negatieve aanrekening 7493117396 werd opgemaakt en zal in mindering gebracht worden op je volgende factuur. Mvg, Heidi