Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Ik heb net ontdekt dat als je gebeld wordt buiten de EU, en je niet opneemt, er toch een daily roaming pass wordt aangerekend. Ondertussen al 2x. Je kan dit niet deactiveren. Ik wil graag bereikbaar zijn voor een eventueel noodgeval met onze hoog bejaarde ouders.Ik krijg van de helpdesk deze raad : "De meeste klanten die zeker weten dat ze niet op roaming willen terug vallen laten hun toestel ofwel volledig uit op vakantie of zetten zodra ze op het vliegtuig stappen hun vliegtuigmodus aan tot ze terug in belgie landen. Of in de toekomst een 2e toestel meenemen dat u enkel op vakantie zal gebruiken met een locale sim in , en dan enkel comminicatie met Belgie via wifi of data , maar via andere kanalen"Dit is gewoon oplichting en diefstal. Ik wil dit graag gecrediteerd zien.
Ik ontvang geen mails meerLaatste inbox webmail dateerd van 30/04/24
Ik heb nog een e-mailadres dat eindigt op '@belgacom.net', kan dit overgezet worden naar een '@proximus.be' domein? Ik kan dit namelijk enkel lezen op mijn geïnstalleerd mailprogramma op de computer. Maar via Outlook of Proximus Webmail kan ik mijn mails niet lezen.
Ik heb recentelijk het wachtwoord van mijn proximus account gewijzigd. Op mijn webmail heb ik 2 mailboxen die aan elkaar gelinkt zijn. Maar hoe komt het nu dat ik met dat ene vernieuwde wachtwoord ook niet het account van mijn skynet mailadres kan configureren op mijn ipad noch op mijn outlook op mijn pc, noch op mijn macbook pro?Op mijn smartphone werkt mijn skynetaccount wel nog. Daar zie ik dat ik een ander wachtwoord nog heb dan het nieuwe wachtwoord maar ik zie enkel puntjes en weet niet meer dit wachtwoord. Kunnen jullie me dit wachtwoord bezorgen zodat ik mijn skynet account kan herstellen op mijn pc, mac laptop en ipad? Webmail is een oplossing maar veel te omslachtig.Een andere oplossing is dat de mails die binnenkomen via mijn oud skynet mailadres automatisch worden doorgestuurd naar mijn proximus mailadres maar dat lukt me niet. Hoe doe je dan?Mijn klantnummer is 02165311ps op de telefonisch klantendienst kon mij me niet helpen behalve als ik betaalde voor een expert. De op
blijven opgenomen tv programma's beschikbaar na overstap van familus naar flex?
Wij gebruiken reeds lange tijd de mailing met suffix @skynet.beIn myproximus en in ons mailingprogramma staat ons mailadres gekend onder :fa…..(nummer)@skynet.be.Wij hebben verschillende aliassen, en één van die aliassen is onze naam@skynet.be.Probleem is, wij versturen dan de mail onder onze naam@skynet.be, maar krijgen dan antwoord blijkbaar op fa...@skynet.be .Kan zoiets verholpen worden, zodat ook de mail die we ontvangen als reply aangeduid wordt onder onze alias mailadres : naam@skynet.be Ro
beste mijn afstandsbediening werkt niet meer heb al nieuwe batterijen erin gestopt maar da helpt niet
Ter info: mogelijk geen slecht idee te vermelden dat my-epress niet werkt met sommige browsers (bijvoorbeeld firefox, wat mijn favoriete browser is).Op edge lukte de verwijzing wel, maar ik gebruik nog liever Opera als 2de keuze (voor edge die ik als 3de keuze zie. Chrome wil ik zelfs niet meer gebruiken).
ik heb 4 android draadloze tv boxen van proximus maar op 1 tv krijg ik een zeer verkleind scherm te zien op de tv , weet er iemand aan wat dit ligt ? De kabels zijn in orde en ik heb al een tv box gewisseld , helpt niet .
Mijn galaxy A54 die ik kocht op 29/11/2023 bij proximus Mol, is intussen voor de derde keer in 2 maanden binnengebracht voor reparatie. Toestel werd gekocht met abonnement, waarvan ik vanaf nu de betaling stil leg, tot de issue is opgelost. Ik geen deftig werkende telefoon, proximus geen centen, zo simpel is het. Het toestel had bij de 2e herstelbeurt al moeten geswapt worden, en geen hard reset doen zoals nu gedaan is. Als het toestel nu niet geswapt wordt, ga ik gewoonweg proximus dagvaarden.
Werkt V7C decoder op ieder modem.( Bbox3 , bbox+ , bbox internet enz.).
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd gsm met abonnement
Kan iemand van de PX moderatoren dit laten escaleren naar de IT dienst bij Proximus.Ik heb mijn bestelling ( ordernummer staat in het veld Privé in mijn profiel) ontvangen op 13 Februari 2024 . Doch in MyProximus staat dit order nog open met de koerier onderweg, ook staat er dat ik mijn Proximus materiaal niet heb teruggestuurd voor 2 Maart 2024 en ik een aanrekening zal krijgen eerstdaags hiervoor.Er waren problemen met de afhandeling van de bestelling, ik kon zien wat ik besteld had en bevestigd werd per email. maar de klantendienst kon niet zien wat ik had besteld en in MyProximus stond er ook niet bij de opvolging wat ik had besteld. Bestelling ging op 9 Februari 2024 worden geleverd Maar de logistieke deinst van Proximus kon niets verzenden omdat ze niet wisten wat ik had besteld.Ik moest vervolgens het formulier renunciation - herroepingsformulier invullen om zo het order zichtbaar te maken voor de achterliggend dienst (want ik kon in dit formulier na invullen van het ordernumme
Hallo,Ik zou graag het Skynet mailbox van mijn vader definitief verwijderen. (dus echt dat het niet meer bestaat en dat er ook geen mails meer kunnen worden ontvangen.)Account:***@skynet.beDient dit via jullie te gebeuren?/Kunnen jullie dit voor ons doen?Alvast bedankt voor de hulp.Davy.
Hoe kan ik het verbruik van mijn gsm abonnement van get werk opvolgen. Dit voor op reis op te volgen. Vroeger kon dit gewoon via de app zonder problemen. Nu lukt dat niet meer.
Welke gesprekken worden in rekening gebracht binnen je pay&go limiet van een jaar?De uitgaande uiteraard, maar ik kan nergens wat vinden dat de binnenkomende gratis zouden zijn.Graag feedback, Thx
Graag diensten trg activeren als het kan. Heb betaalbewijs zonodig. merci alvast!
We krijgen af en toe een volledig roos scherm bij het opstarten vd v7 decoder.Het blijft roos tot in de menu’s, alles werkt alleen is er dus een kleurprobleem.De decoder uit en terug aan zetten lost het probleem altijd op, maar dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.Het is nu 3 keer voorgekomen in de laatste week. Vandaar deze post :-)Android-FW van box staat op laatste versie.Pickx versie is de laatste.HDMI kabel gecheckt (het is deze die bij de Box zat).Heeft er nog iemand last van?Kunnen de PXS-medewerkers even checken?
Beste, Als ik mijn modem uitlees met de Sagem tool zit ik reeds geruime tijd op een profiel van 70/30. Echter de DLM staat NIET actief: DLM profile no. Voordien stond dit wel actief en had ik steeds een profiel van 85/30. Kan daar eens naar gekeken worden a.u.b.. Alvast bedankt.
@ Proximus Mag gevraagd mij in de loop van de komende dagen - en uiterlijk voor 8/5/24 - de technische specificaties waaraan de “vrije” modems moeten voldoen te (laten) bezorgen, eventueel gewoon door mij de desbetreffende internetsite te laten gewordenConform de beslissing van het BIPT dienen deze specificaties uiterlijk op 1/5/24 ter beschikking te zijn Dank bij voorbaat Ref.: Besluit van 26 september 2023 betreffende de identificering van het netwerkaansluitpunt voor de breedbanddiensten | BIPTBesluit_identificering_netwerkaansluitpunt_breedbanddiensten_2023-09-26 (bipt.be)ExtractDit besluit treedt in werking op de eerste dag van de volgende maand na zijn publicatie. 241. Binnen een termijn van 6 (zes) maanden na de inwerkingtreding van dit besluit moeten de operatoren de kenmerken van de NTPs en de technische specificaties van de modems en routers te publiceren (waarbij wholesale operatoren deze informatie minstens 3 maanden na de inwerkingtreding van dit besluit aan hun wholesal
ben sinds kort beta tester voor de pickx app.laatste update voor deze app staat op 7 november 2023.gezien de app” pickx new “ klaar staat voor vrijgifte lijkt het mij dat er intussen toch nog wel e.e.a gewijzigd is .Waar kan ik deze wijzigingen vinden? Met de aanwijzigingen via info beta testers in google play kom ik er niet..voor de app proximus+ (ook beta) ging dit wel direct goed .
Ik heb de Proximus + app op tablet gedownload.Maar smart wifi zie ik niet bij producten omdat ik de beheerder niet ben.Raar, ik zou niet weten wie dan wel de beheerder is.Hoe los ik dit op?
Sinds kort hebben we een V7 decoder in gebruik ter vervanging van de oude V5c.Onze apparatuur binnenhuis is vervangen door een PX technieker. (Internet box, Wifi booster2 en TV decoder)Mijn vraag is op tv zijn de oude opnames verdwenen toch de zeer oude. als ik dan kijk op de Pickx site op mijn laptop zijn die nog wel allemaal zichtbaar. Hoe komt dit en wat is de reden hiervoor??MVG Wacu
Hallo! Ik heb een tegoed van 12 euro op mijn Pay&Go dat ik wil omzetten in 3 GB aan data. Kunt u mij helpen dit te doen?1. MyProximus (app en web): Ik zie daar geen producten (de foutmelding is: "Geen product gevonden. We doen ons best om dit op te lossen.")2. Bellen naar #152*1# geeft ook een foutmeldingIk zou uw steun op prijs stellen.
Elke avond valt ons internet tegenwoordig uit, meestal met rebooten lukt het terug maar nu niet
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.