Skip to main content

Ik heb een account bij proximus.  bij het inloggen krijg ik al meer dan een maand steeds: FOUT, er is een technisch probleem opgetreden.

Ik heb ook al verschillende nieuwe accounts aangemaakt en ben ten einde raad.

Kan een medewerker eens alles van mijn gegevens en accounts wissen? zodat ik vanaf nul kan herbeginnen op de proximus+ app.

vriendelijke groet

@jempied

kan je al je klantgegevens invullen in je forum profiel? 

Ter info:  Forum Profiel

klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

als je met je gsm werkt, kan je altijd schudden met het toestel en via een speciaal log formulier je probleem melden

groeten

Tina

Ik heb zoveel mogelijk ingevuld. Mijn abonnement is via SSDGPI

@jempied 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_end/particulieren/support/klantenzone/myproximus/instellingen/je-myproximus-account-afsluiten.html

heb je hier al gekeken?

ik vind inderdaad verschillende logins… ik kan ze niet afsluiten

wil je hier eens proberen?

als t niet lukt, kijken we verder…

groeten

tina

Ik heb geprobeerd via de link die me werd toegestuurd. Mijn account deactiveren blijft draaien, er gebeurt niks!!!

@jempied 

ik vraag eens na wat we kunnen doen…

groeten

Tina

dank u wel voor de moeite

@jempied 

via de gsm kan je door te schudden met je toestel toegang krijgen tot een log formulier om je vraag/probleem te melden

dat formulier komt rechtstreeks bij de juiste dienst.

mijn collega krijgt je account ook niet gewist: ben je beheerder of gebruiker? dat maakt ook verschil

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user/particulieren/support/klantenzone/myproximus/instellingen/beheerder-gebruiker-of-lid-in-myproximus.html

groeten

Tina

Ik ben gebruiker. SSDGPI politie is beheerder

De SSDGPI lijkt mij de sociale dienst van de gerechtelijke politie te zijn. Gelukkig kan een gebruiker geen wijzigingen aan het systeem van die dienst aanbrengen. Het kan ook van de Geïntegreerde politie zijn, maar dat verandert weinig aan het probleem.

@jempied 

via de laptop kan je wel inloggen op je account? of doe je dat enkel via gsm?

dan app eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren?

we vonden 3 mailadressen die je gebruikt hebt… zet in je profiel het mailadres dat je wil blijven gebruiken?

groeten

Tina

Reageer