Op 21/07 hadden we plots geen internet meer. Alles herstart en gereset. Niet opgelost. Dan maar de klantendienst gecontacteerd. Er zou een lasser moeten komen om de kabel terug aan elkaar te lassen. Dit kon pas 5 dagen later. Ik zat de hele dag van 8h tot 17h te wachten want een tijds blok of uur kon niet. De hele dag of niet. Om 17h niemand gezien. Ik heb dan gebeld en er kon voorlopig geen antwoord gegeven worden. De man die me toen terug belde kon me pas op 1/08 een nieuwe afspraak geven. Nog eens 7 dagen later. Na wat discussiëren zou hij het toch proberen opnemen en me op de hoogte houden. Ik zei ook dat ze mij moesten bellen als ze iemand zouden sturen want ik zou niet nog een hele dag wachten voor niets. De dag nadien kreeg mijn man telefoon dat er iemand voor de deur stond. Ik ben dus holder de bolder naar huis gevlogen.
Die man heeft het probleem dan opgelost maar het probleem lag bij een slechte / kapotte omvormer. Kabels waren wel ok.
Ik zou hiervoor wel gecompenseerd willen worden. De dag vandaag is 5 à 6 dagen zonder internet niet tof. Toch niet als je er genoeg voor betaald.
Nog iets is sinds we overgeschakeld zijn naar Proximus: Het beeld en geluid op tv is niet altijd synchroon. De lippen dan vooral bij het praten van mensen. Zeer vervelend.