Skip to main content

Op 21/07 hadden we plots geen internet meer. Alles herstart en gereset. Niet opgelost. Dan maar de klantendienst gecontacteerd. Er zou een lasser moeten komen om de kabel terug aan elkaar te lassen. Dit kon pas 5 dagen later. Ik zat de hele dag van 8h tot 17h te wachten want een tijds blok of uur kon niet. De hele dag of niet. Om 17h niemand gezien. Ik heb dan gebeld en er kon voorlopig geen antwoord gegeven worden. De man die me toen terug belde kon me pas op 1/08 een nieuwe afspraak geven. Nog eens 7 dagen later. Na wat discussiëren zou hij het toch proberen opnemen en me op de hoogte houden. Ik zei ook dat ze mij moesten bellen als ze iemand zouden sturen want ik zou niet nog een hele dag wachten voor niets. De dag nadien kreeg mijn man telefoon dat er iemand voor de deur stond. Ik ben dus holder de bolder naar huis gevlogen.

Die man heeft het probleem dan opgelost maar het probleem lag bij een slechte / kapotte omvormer. Kabels waren wel ok.

 

Ik zou hiervoor wel gecompenseerd willen worden. De dag vandaag is 5 à 6 dagen zonder internet niet tof. Toch niet als je er genoeg voor betaald. 

 

Nog iets is sinds we overgeschakeld zijn naar Proximus: Het beeld en geluid op tv is niet altijd synchroon. De lippen dan vooral bij het praten van mensen. Zeer vervelend. 

@HanneloreH 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer hiervoor in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@HanneloreH

ik heb alle begrip voor je vraag voor compensatie.

Volgens algemene voorwaarden en wettelijke bepalingen is er niets voorzien.

commercieel kunnen we wel nakijken wat we kunnen geven.

Er loopt momenteel ook nog een pack korting, we laten nakijken wat we nog kunnen doen

je krijgt bevestiging via mail als korting gelukt is.

groeten

Tina


Reageer