Skip to main content

Tot anderhalf jaar geleden was ik zelfstandige. Met heel veel moeite heb ik mijn GSM nummer kunnen laten overzetten naar mezelf als privé-persoon ipv op mijn (intussen al lang niet meer bestaande) vennootschap.

Als ik inlog op MyProximus, val ik echter nog steeds in het “Zelfstandigen en Kleine Bedrijven” venster. Ik heb hierin lang geen toegang gehad tot mijn facturen en nu ook steeds nog geen toegang tot mijn producten. Mede hierdoor is er vanalles mis gelopen met mijn betalingen en is gisteren mijn internet ‘afgesloten’ (op lage snelheid gezet).

Kan er aub voor gezorgd worden dat mijn beheersaccount de ware situatie weerspiegelt, namelijk dat ik een privé persoon ben. En dat ik toegang krijg tot alle aspecten van MyProximus?

@Mielle De proximus forummedewerkers komen morgen pas terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen,
zodat ze maandag hiermee direct aan de slag kunnen.

( in he vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

@Mielle  Ik heb je klantenfiche aangepast van zakelijk naar residentieel. Het kan wel enkele dagen duren eer dit is doorgestroomd naar al onze systemen, waaronder die voor MyProximus. Jouw internetverbinding wordt terug open gezet. Groetjes, Antonella

ik heb exact het zelfde probleem maar tot op heden nog geen respons gekregen van proximus.. 

als ik dit allemaal wist op voorhand dan was ik NOOIT klant geworden bij hun !!

( als je te laat betaald sturen ze meteen maar als ze zelf iets moeten doen duurt het maanden)

@mathias03

TIP: Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlugger verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst/noodzakelijk vindt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@mathias03 

Excuses

zoals ook Martin aangeeft: vul je profiel verder aan, dan kunnen we nakijken!

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

groetjes

Tina

Reageer