Vraag

Pickx op Google Chromecast MET Google TV

• 20 februari 2021
  • 7 reacties
  • 378 Bekeken

Ik heb in Spanje het in de titel genoemde toestelletje gekocht.

Ik kan daar perfect een aantal apps op installeren zoals TV Vlaanderen, ZDF, 3Sat, zdf heute, arte, NOS, npo enz. TV Vlaanderen werkt perfect, de buitenlandse apps geven soms problemen door geoblocking maar ik kan wel in de archieven kijken (dus uitgesteld).

Waarom kan in Pickx niet installeren? Kunnen jullie IT mensen daar eens naar kijken.

Dit toestelletje zorgt er voor dat mijn satelliet-installatie overbodig wordt (mits WIFI uiteraard beschikbaar is). Ik denk dat dit een hit wordt voor +/- 60 euro zodra het in België beschikbaar komt. Graag bereid tot meer uitleg indien gewenst.

Vriendelijk dank.
https://androidworld.nl/smarthome/chromecast-met-google-tv-kopen-nederland

7 reacties

Ik weet niet of pickx app al draait op de chromecast met google TV en zelfs met de versie er voor zijn er ook nog problemen of het zou moeten zijn dat dit recent opgelost  is!

PS: Maandag pas komt hier iemand terug langs die van Proximus zelf is.

Reputatie 7
Badge +4

@Frans_053 Ik heb je vraag doorgespeeld naar de verantwoordelijken voor de app. We houden je op de hoogte zodra we meer weten. 

Reputatie 4

Ik ben eens benieuwd. De nieuwe Chromecast gebruikt Android tv. Daarvoor is al maanden geleden een app voor beloofd.

je zou toch veronderstellen dat het niet zo moeilijk moet zijn want draait wel met de ingebouwde chromecast op de Android TV decoder

Reputatie 7
Badge +4

@Frans_053 Momenteel is er inderdaad nog geen Pickx app beschikbaar voor Google TV. Het staat wel op de (middellange tot lange termijn) planning, maar op korte termijn is een Google TV app nog geen prioriteit.

Is hier nog meer nieuws over. Ik dacht een Google chromecast met Google TV aan te schaffen (dus een chromecast met afstandsbediening). Ik ben nieuw bij Proximus en ik wou een decoder voor in de living en voor in mijn slaapkamer wou ik gewoon Pickx streamen met chromecast. Maar ik wil dit graag installeren ipv te werken met smartphone. 

Reputatie 7
Badge +4

Is hier nog meer nieuws over. Ik dacht een Google chromecast met Google TV aan te schaffen (dus een chromecast met afstandsbediening). Ik ben nieuw bij Proximus en ik wou een decoder voor in de living en voor in mijn slaapkamer wou ik gewoon Pickx streamen met chromecast. Maar ik wil dit graag installeren ipv te werken met smartphone. 

voorlopig heb ik hier nog geen verdere info over jammer genoeg

Reageer