Skip to main content

Een tweetal weken heeft een proximus-medewerker ongevraagd onze modem gereset toen ik een vraag stelde over onze internetsnelheid (Ik wou de mogelijkheden kennen tot sneller internet aangezien wij aan 50mbps surften). Sindsdien krijgen we telkens de melding dat we een onjuist wachtwoord ingeven telkens we willen verbinden met het internet. Ervoor werkte alles nog prima.

Helaas was er die hele week ook storing op onze internetlijn. We dachten dus dat het probleem hieraan lag, wat ook meerdere keren werd bevestigd door Proximus. Maar nu de storing opgelost blijkt te zijn, krijgen we telkens weer dezelfde melding ‘onjuist wachtwoord’ op AL onze apparaten. Zelfs de apparaten die ervoor perfect verbinding hadden. 

Ik heb al een aantal keren mijn modem gereset, heb ook al een aantal keer een sms ontvangen met onze inloggegevens dus hieraan zal het niet liggen. Ook de originele inloggegevens werken niet. Helaas na 4u bellen met proximus durven ze nog te beweren dat het aan ons ligt en dat ze een technieker ter betaling(?!) langs kunnen brengen, iets wat er bij mij niet in gaat. 

Iemand die weet wat het probleem hier zou zijn of iets dergelijks heeft meegemaakt en wat meer hulp zou kunnen bieden? 

Alvast bedankt. 

 

@AT12345

ja, zelf zal je niet veel meer kunnen doen dan de bbox resetten en dan zou het wachtwoord weer moeten gelijk zijn aan het wachtwoord dat op een sticker van de bbox zelf staat.

Bij een bbox4 (internet box) staat die gegevens niet meer op een sticker van de bbox maar moet je die via myproximus  raadplegen.


Ook ik heb steeds hetzelfde probleem ’onjuist wachtwoord’ bij instelling automatisch inloggen en vertrouwd netwerk. Wanneer ik dan wifi uitschakel en terug aan schijnt het ‘onjuist’ wachtwoord plots WEL herkend te worden!

Ergernis tot en met want telkens zit ik dan ongewenst en ongewild thuis op mobiel internet !!!

Modem opnieuw opgestart, netwerken gereset, wachtwoord tot vervelens toe weer opnieuw ingegeven … NIETS helpt!

Luc


Reageer