Skip to main content
Vraag

laatste gekregen foutmelding P132

  • 27 January 2024
  • 6 reacties
  • 548 Bekeken

Vandaag krijg ik : Oeps! Er ging iets mis.

Gelieve het later opnieuw te proberen

Foutmelding : P132

Wat is er aan de hand?

6 reacties

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 26 juli 2024

krijgen deze melding soms 8 tot 10 maal daags. waarom? Joost mag het weten, heb dit aan Joost gevraagd, maar die weet het ook niet!!!


Martin
  • 32738 reacties
  • 26 juli 2024

FYI: hier werd deze foutmelding ook aangehaald → foutmelding p132 | Proximus Forum

PS: PX moderatoren komen pas maandag terug langs.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 27 juli 2024

Vandaag genoteerd 11maal foutmelding, niet alleen 132 maar ook foutmelding 130 en 135,

na drie maal decoder (power down) reset probleem gedaan, althans vandaag, waarschijnlijk morgen terug zelfde probleem.


Martin
  • 32738 reacties
  • 27 juli 2024

Is je decoder rechtstreeks verbonden met netwerkkabel aan de internet box?

Is het al lang geleden dat je de internet box gereset hebt, best dit toch eens doen → Reset je b-box/Internet box


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 28 juli 2024

neen, decoder via booster verbonden.

reset (power down) decoder is bijna dagelijkse kost, gemiddeld 2 a 3x per week.

eigenaardig genoeg vandaag geen enkele foutmelding.


Martin
  • 32738 reacties
  • 28 juli 2024

heb je de mogelijkheid om decoder met lange voorlopige utp kabel aan de bbox direct te verbinden om het zo een tijdje in het oog te houden.

Je booster is waarschijnlijk niet verbonden met een utp kabel rechtstreeks aan de bbox maar via wifi verbonden met de bbox.


Reageer