Skip to main content

Al een week hebben wij problemen met mail. Eerst was er  een probleem met het ontvangen van mails op het adres van  mijn echtgenote, en toen dat opgelost was (ondanks het feit dat experten een oplossing zagen in het MAILEN van een nieuw paswoord) kunnen we sinds vorige zondag geen  mails meer versturen. ik krijg volgende melding  (in logbestanden):

READ Jul 25 17:18:05.509 .kCFStreamSocketSecurityLevelNone] -- host:relay.proximus.be -- port:587 -- socket:0x6000124d9aa0 -- thread:0x600001541840 554-smtp.skynet.be 554 Access denied- Under investigation for spam abuse- Please visit for more info proximus.com/en/ipremoval/form  

heb al meerdere malen gevraagd om een ander ip-adres te geven en meerdere malen het formulier gestuurd om me van de zwarte lijst te halen. ALLEMAAL TEVERGEEFS !

Wij versturen geen spam, alleen wat we zelf ontvangen mailen we door aan safeonweb. Kunnen jullie me eindelijk van die zwarte lijst halen aub, ik heb al meerdere verzoeken gestuurd! 

Telefoneren en chatten brengen geen zoden aan de dijk: van het kastje naar de muur. Men zou mij bellen, gebeurt niet!… maar ga daar wel 35€ voor moeten betalen, en ik ben uitgekeken op die debiele animatie van de chat die beweert dat ze een medewerker zoeken… 

Sinds gisteren krijg ik ook geen mails meer op mijn iPhone, en de tijd dat op een mac alles opgelost werd met gewoon te herstarten is blijkbaar ook voorbij. 

Is hier iemand die mij kan helpen? Ik werk op mac (iMac, macbook pro en 2 iPhones) 

 

@Fred W 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


is gebeurd

 

oeps, blijkbaar heeft iemand ingegrepen: ik kan opnieuw mails versturen! 

Alleen op iPhone hapert er nog wat

 

op iPhone ook alles in orde na wissen en herinstalleren van account. 

Dank aan de persoon die in stilte achter de schermen het smtp-probleem heeft opgelost 😘

 

In ieder geval goed nieuws dat er achter de schermen dan toch nog iets gebeurd 😉