Hier ook, tweede maal in een week tijd.
En niemand te bereiken
hier ook hetzelfde probleem, ik gebruik meer en meer mijn gmail ipv mijn skynet en proximus adressen,
want dit lijkt een doodlopend probleem te zijn dat ze aan geen kanten meer opgelost krijgen…
de meeste van mijn belangrijke contacten zijn al netjes overgestapt naar m’n Gmail, en gelukkig maar.
een mens betaald ‘m dan blauw aan een internet provider...
Al een week hebben wij problemen met mail. Eerst was er een probleem met het wachtwoord van mijn echtgenote, en toen dat opgelost was kunnen we sinds vorige zondag geen mails meer versturen. ik krijg volgende melding (in logbestanden):
READ Jul 25 17:18:05.509 5kCFStreamSocketSecurityLevelNone] -- host:relay.proximus.be -- port:587 -- socket:0x6000124d9aa0 -- thread:0x600001541840 554-smtp.skynet.be 554 Access denied- Under investigation for spam abuse- Please visit for more info proximus.com/en/ipremoval/form
heb al meerdere malen gevraagd om een ander ip-adres te geven en meerdere malen het formulier gestuurd om me van de zwarte lijst te halen. ALLEMAAL TEVERGEEFS !
Wij versturen geen spam, alleen wat we zelf ontvangen mailen we door aan safeonweb. Kunnen jullie me eindelijk van die zwarte lijst halen aub, ik heb al meerdere verzoeken gestuurd!
Telefoneren en chatten brengen geen zoden aan de dijk: van het kastje naar de muur. Men zou mij bellen, gebeurt niet!… en ik ben uitgekeken op die debiele animatie van de chat die beweert dat ze een medewerker zoeken…
Sinds gisteren krijg ik ook geen mails meer op mijn iPhone, en de tijd dat op een mac alles opgelost werd met gewoon te herstarten is blijkbaar ook voorbij.
Is hier iemand die mij kan helpen? Ik werk op mac (iMac, macbook pro en 2 iPhones)
@Proximus_Moderatoren
@Fred W heeft hiervoor een nieuw topic opgestart = uitgaande mail | Proximus Forum