Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Ben jij ook iemand die niet constant thuis is, maar tegelijk niet helemaal zonder die vertrouwde tv kan? Of liever iets anders kijkt dan je huisgenoten? Troost je: je bent niet alleen. En net daarom is er de app van Proximus Pickx, die je simpelweg op je smartphone of tablet kan installeren. Kijk tv op jouw manier! De app van Proximus Pickx is beschikbaar voor zowel iOSNieuw venster als AndroidNieuw venster . En het heeft heel wat meer in huis, dan het bekijken van de tv-gids alleen. Dit zijn mijn 5 favoriete functies, die jij ook al snel niet meer zal kunnen missen:Met Flex heb je 5 GB extra data bij je mobiel abonnement exclusief voor je Pickx-App.1. Zelf iets anders bekijken, wanneer de tv al is ingepalmdZijn de kids volop bezig met een marathon van ‘Wickie de Viking’ of ‘Plop en de Peppers’, terwijl jij liever je favoriete soap ziet? Of zit je partner te kijken naar een voetbalmatch, terwijl jij echt nood hebt aan wat anders? Geen stress: met de Proximus Pickx-app heb je 5 extra sc
Beste,Ik, (Dante Verdonck Dauwe, zoon Pol Dauwe.) nummer: +32 496 ******, gsm: Samsung Galaxy S10heb al jaren geen toegang tot internet of 4G tijdens het roamen in het buitenland (Frankrijk.) Ik heb wel altijd al toegang gehad tot berichten sturen en het bellen, meer niet surfen op 4G. Al mijn gezinsleden hebben wel toegang tot dit. Na elke mogelijkheid en oplossing te hebben ondergaan, en elke tip te volgen, heb ik nogsteeds geen toegang tot 4G, in het buitenland, en kan ik nogsteeds niet het internet gebruiken. Uit andere forums posts haal ik dat dit hoogstwaarschijnlijk komt door een blok op mijn simkaart, en dat dit manueel verheven moet worden (door jullie.)GELIEVE dit te doen, ik ben het na jaren al heel beu om zonder internet te zitten.Mvg, Dante Verdonck Dauwe.
Mijn dochter heeft een pay&go kaart en ze heeft de berichten van proximus niet gelezen ivm deactivering van haar nummer. Is er nog een mogelijkheid om deze nummer terug te heractiveren, hij is gedeactiveerd sinds 18/06?
Ik zag dat ik als trouwe klant een cadeau kreeg in de app. Ik had heel graag de filmtickets gekozen, maar dacht dat die veilig waren in mijn app en heb die niet onmiddellijk geactiveerd. Ik wist niet dat er een vervaldatum was en vind dit heel spijtig. Kan u mij helpen alstublieft?
Nieuwe watch gekocht met LTE en nu kan die bij Proximus niet aangemeld worden voor een E-Sim. Enig idee wanneer dit mogelijk gaat zijn? Blijkbaar zou dat bij Telenet wel te bekomen zijn?
Indien ik een zoekopdracht doe in google, of op de iPhone een App start, dan zit er altijd enige vertraging vooraleer er iets gebeurd.Het gaat over enkele seconden.Het is dus niet dat internet traag is, het reageren is alleen traag. Niet enkel op mijn toestellen, maar ook op alle andere toestellen.
V7 Decoder valt constant uit. Dit probleem had ik nooit met mijn v5 decoder met harde schijf. V7 decoder wordt tegen wil en dank in de mensen hun strot geduwd, maar werkt totaal niet. Valt om de 5 seconden uit. Is dus met andere woorden heel leuk als je iets wil bekijken. 😡 Zeker als het programma’s zijn die je niet via de website kan bekijken. Is ondertussen al zeker 10 keer op 5 minuten uitgevallen
Goedendag, Ik heb een Samsung s23 ultra. En in mijn oude telefoon een Samsung s20+ ervaar ik het zelfde probleem.Ik reis ivm werk veel door de Benelux, en zodra mijn telefoon roaming gaat beginnen in het buitenland merk ik vaak tegenwoordig dat het internet supertraag is. Kunnen jullie zien of alles goed staat? Of kan ik een andere simkaart krijgen? Omdat ook uit te sluiten. Opnieuw starten andere provider kiezen en andere telefoon al geprobeerd ondertussen. Alvast bedankt
Vroeger kon ik met myproximus zowel het verbruik opvolgen van enerzijds mijn eigen gsm (abonnement via werkgever) en anderzijds van mijn privé zaken (gewoon internet & privé gsm). Nu lijkt me dit niet meer te lukken, is er een manier om dit te doen werken? Ben vooral op zoek naar een optie om van de “werkgsm” het data-verbruik op te volgen.
Sedert enkele weken lukt het ons niet meer om mails te verzenden zonder authenticatie. Dat is vooral problematisch voor de scan to mailfunctie van onze oude Kyocera die geen nieuwere authenticatieprotocollen ondersteunt en dus niet meer werkt.Nog iemand met dit probleem of - nog beter - met een oplossing?Thanks!
Sinds ongeveer 2 maanden slechte verbinding met onze gsm.Het is zodanig slechter geworden dat het precies de begin jaren van internet zijn 🙈Ook bellen is een ramp. Storingen ed.Betere ontvangst en verbinding int buitenland zoals Nederland. Niet meer te doen zo erg.
Zie tekstje van Charlotte over codes doorschakeling opIs het waar dat deze informatie en meer bepaald die over “heractiveren” niet meer geldig is?
Heb nu enige tijd fiber, hierdoor heb ik extra snel internet en wifi in de garage.Met de koper oplossing had ik wifi in de tuin, eetkamer, keuken, salon en bureau.De wifi booster helpt niet echt, zonder is er nergens wifi maar als ik die aanleg dan krijg ik happerend beeld op TV ( TV werkt wel via wifi in de garage maar is niet zo aangenaam zitten). Ik mis mijn oude installatie :( Eddy
Goedendag, Ik ben van plan mij een Grandstream WP822 IP phone aan te schaffen. Zou een forum medewerker mij de nodige gegevens kunnen bezorgen alsjeblieft? Ik vind er zelf niks van terug op MyProximus. Alvast bedankt.
Zopas een phishing mail ontvangen, zeer goed nagemaakt.
Hallo, Ik vroeg me af of er plannen zijn om Iphone Visual Voice Mail te integreren? Mvg, Marc
Wanneer gaat Proximus eens eindelijk de bitrate van Pickx verhogen? Dat beeld is echt niet om aan te zien. Als ik hetzelfde programma bekijk op VTM Go dan is het beeld veel beter, wat vrij logisch is want de bitrate daar is meer dan het driedubbele van Pickx. Hier het bewijs: Linker helft is gebruikte bandbreedte via Pickx website, rechter helft is VTM Go. Het verschil is ENORM en dat zie je duidelijk aan de beeldkwaliteit.
zoals zovelen vandaag ook moeten vaststellen dat alle opnames in de cloud , langer dan 60 dagen ‘over & out’ zijn…dank u wel Proximus voor deze nieuwe “downsize-stap” in jullie eindeloze technologische aanpassingen zogezegd om jullie kwaliteit alsmaar te verbeteren want wat was er mis met bvb de decoders met harde schijf als de 60 dagen het argument zou zijn dat men jullie systemen niet zou overbelasten of deze het niet aankunnen zoveel te bewaren op langere termijn?;hiermee hadden we als consument zelf ook nog wat inspraak maar neen… om de haverklap kwamen jullie met andere (betere??) decoders aandraven met als resultaat dat tv kijken inplaats van ontspanning nu inspanning en frustratie is geworden.wat me wel opviel vandaag was een berichtje in mijn mailbox van jullie met als mededeling :Onlangs nam je contact met Proximus of bezocht je onze app of website om een technisch probleem op te lossen.Duid hieronder aan hoe tevreden je bent. Op die manier weten wij of we goed bezig zi
Iets meer dan een maand geleden vroeg ik hoe foutmelding P004 en P006 verholpen konden worden. Ik kreeg toen als advies alles volledig te resetten. Ik heb dat gedaan, maar sinds een paar dagen krijg ik bij het starten van een opname, of wanneer ik iets wil terugkijken, opnieuw de foutmelding P004.Hetzelfde als een paar weken geleden dus. Wat kan ik hier aan doen zodat het volledig en definitief opgelost raakt?
Nieuwe fiber klant, en niet echt tevreden over de installatie.De installateurs hebben hier mijn eigen bestaande router (die zelf mesh master is van bestaande repeaters) uitgetrokken met de boodschap dat ze ‘zo’n model nog nooit gezien hadden’, en ik ‘zeker niet mocht vergeten die terug te brengen naar een Proximus shop’ (sic…), en ze zijn er ook in geslaagd om de vaste telefoon zo aan te sluiten dat die zowel op de voip poort van de internet box als de koper hing...Ik wil nu mijn eigen router opnieuw aansluiten en bridgen via de internet box, maar het blijkt onmogelijk om via MyProximus aan de geavanceerde instellingen van de Internet Box te geraken, met een ‘403’ error.Momenteel zit die dus gewoon op een LAN poort, en zitten de twee wifi’s nu wat in elkaars vaarwater (want ook de wifi van de internet box uitschakelen lukt dus niet, ook niet met 3 seconden of langer op de wifi knop te duwen).Identiek probleem zoals eerdere post (ook deze en nog enkele anderen). Is die toegang standaard
Hier ook net verplicht geswitched van v6 naar v7 decoder (zeer harde aanpak trouwens).Geen lange termijn opnames meer is niet acceptabel! Pure regressie van diensten.Wij werken fulltime en in buitenland en kunnen vaak pas op eigen tempo opnames bekijken tussen ons en met de kinderen. Doordat langetermijn opnames niet meer kunnen valt deze mogelijkheid voor ons weg.Dit zal de keuze om Proximus TV te stoppen en volledig naar streamingdiensten te gaan versnellen. En gezien de cijfers zijn we niet de enigen.Indien momenteel veel mensen moeten veranderen van decoder zou dit toch bij Proximus extra druk moeten zetten.Dus, komt er of niet een korte termijn oplossing hiervoor? Of is er iemand op het forum die klachten bundelt ?
Beste, Opname van F1 op Tipik van vandaag (16:26 - 17:12) staat tussen mijn opnames maar wil niet afspelen 17:30. Is dit normaal gedrag? Mvg,Koen
Opnames vijftv coldcase seizoen 6 aflv 3 tot 13 gisteren verkeerdelijk gewist. Kan dit teruggezet worden ? Bedankt Mvg Hans
Vorige week merkte ik wat verbindingsproblemen met onze fiber aansluiting op de Lage kaart in Brasschaat, er ging maandag een technieker langskomen. De technieker belde me vorige vrijdag op met de vermelding dat het een algemeen probleem was en dat er maandag ten laatste dinsdag een fiber-lasser dit zou oplossen.Gisteren nog steeds niet in orde dus belde ik naar de klantendienst waar een niet erg vriendelijke dame me wist te zeggen dat ze niet kon zeggen wanneer het opgelost is? Ik zou veronderstellen dat na meer als een week ze bij Proximus op z’n minst wel konden zeggen wanneer het euvel zou opgelost zijn?Ik begrijp ook wel dat dit niet eenvoudig is maar helemaal geen indicatie is de dag van vandaag toch onbegrijpelijk?Wij kan ik aanschrijven om dit aan te kaarten?
Voila, als ik het dus goed begrijp is het vanaf vandaag over & out voor het vastleggen van opnamen op lange termijn? Voor iedereen, ook de V5C decoders …? Was het te moeilijk om dat even van te voren ergens te melden? Ipv enkel een voldongen feit bij het aanzetten van de TV/Decoder vanmorgen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.