Skip to main content

Ik kan vandaag ineens een opname niet doorspoelen, ik zou “replay+” moeten hebben zogezegd.

Waarom neem ik dan nog zaken op?

Ik kan nog steeds opnames vooruit spoelen en ook  terug. Bij mij is niets veranderd na de softwareupdate.
Probeer eens de V7 te herstarten.

1. Zet de schakelaar achteraan op je TV Box op OFF.
  2. Wacht tenminste een tiental seconden.
  3. Zet de schakelaar terug op ON.
  4. De controlelampjes aan de voorkant van je TV Box branden nu. Het opstarten is bezig.
  5. Na enkele minuten kun je opnieuw tv kijken en navigeren doorheen het Proximus TV-menu.

Vooruit spoelen gaat niet meer, een programma op pauze zetten werkt niet meer, opnemen moet via de app, op tv gids kan je enkel nog toevoegen aan mijn lijst kiezen. Na de decoder achteraan eens aan en uit gezet te hebben ging dit wel weer. 

@Kennethvc Er was inderdaad een update die heb ik ook binnengekregen, maar alles werkt nog zoals het moet bij mij.

Heb je de decoder al eens tenminste 10min uitgezet via zijn netschakelaar?

Als dit ook niet helpt zou ik dan ook eens de internet box 10 sec stroomloos zetten.

@Jelle_07 

Is dit inmiddels bij jou in orde gekomen na het herstarten van je decoder?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global/particulieren/support/televisie/een-tv-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-je-toestellen-voor-internet-en-tv.html

Geert

Ik ben aan het werk. Dat testen zal nog even op zich laten wachten :)

Het heeft zichzelf opgelost precies.

Reageer