Skip to main content

Omdat je via de "gewone" decoder geen Streamz of Prime Video kan kijken, en onze decoder in de woonkamer de laatste tijd regelmatig vastliep, dacht ik eraan om over te stappen op een Android V7. (Wij hadden er al een in de woonkamer, maar ik wist niet meer waarom we teruggingen naar de analoge... Vooral omdat we de Android-decoder nog steeds in een andere kamer blijven gebruiken.)

 

Oké, alles verliep soepel tijdens de installatie en ik keek even naar TV.

Toen begon het weer.

 

Pop-ups met:

 

(De resolutie, d.w.z.) AUTO of 16:9

 

En dan

EC/Receiver

WIDE

 

Gevolgd door

EC/Receiver

1080p/50 Hz input

 

Het beeld wordt vaak zwart tijdens deze onderbrekingen.

 

We hebben een Denon receiver AVR-X2600H, een Panasonic TV TX-L37ET5 en een TP-link LAN hub. (Ook duurdere vergulde HDMI-kabels.)

 

Alle apparaten zijn via vaste kabels met elkaar en het internet verbonden.

 

De laatste keer had ik veel contact met Denon en heb ik alle mogelijke oplossingen geprobeerd die ze voorstelden, maar niets hielp.

 

Weet iemand hier wat het Android-gerelateerde probleem zou kunnen zijn?

 

@Martin en @raf85 

YES!!

Ik kijk nu al bijna twee uur zonder problemen!

De Proximus-kabel van de V7 naar HDMI1 op de TV en mijn kabel van HDMI ARC (op de TV) naar de Denon receiver.

Fantastisch! Bedankt voor de hulp. 🙏

Ik ben zeer dankbaar. ☺️

(Ik kan niet geloven dat alle e-mails en "oplossingen" van Denon, jaren geleden, niet zo'n eenvoudige oplossing konden bieden.)

 

Ik wens jullie een heel fijn weekend!


@AMR 

Met veel plezier gedaan, en blij te horen dat het in orde gekomen is.

Voor u ook een fijn weekend.