Vraag

b-box niet actief

  • 19 March 2024
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Hallo op de my proximus app staat er dat mijn b box niet actief is. Hoe moet ik hem activeren?

 

Mvg


2 reacties

@Stankim12 

Omdat de PX Moderatoren zouden kunnen natrekken (als ze morgen de draad hier terug opnemen) of er nog bepaalde instellingen moeten gebeuren:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Stankim12  Kun je wat meer gegevens invullen onder je profiel. met het email kan ik je niet vinden. Dank je wel

Reageer