Hallo,
Volgend probleem:
Webmail werkt opnieuw niet.
Is er een probleem?
Hallo,
Volgend probleem:
Webmail werkt opnieuw niet.
Is er een probleem?
Als je in je browser een privaat venster opstart met de toetscombinaties CTR SHIFT N
en dan naar http://webmail.proximus.be surft (evt alle cookies aanvaarden indien er om gevraagd wordt) , werkt het dan ook niet?
In de incognito mode werkt het wel na aanvaarden alle cookies, maar is dit de bedoeling?
ook korte tijd probleem gehad maar nu terug in orde
In de incognito mode werkt het wel na aanvaarden alle cookies, maar is dit de bedoeling?
Vandaag werkt alles normaal buiten de icognito mode zonder wissen van cookies en history.
Naar mijn mening zat probleem bij Proximus.
webmail werkt weer niet vanavond, in private venster wel, ik heb al meermaals de cookies verwijderd, maar op het gewone web lukt het niet, dit is al een paar dagen bezig, de ene keer lukt het de andere keer niet, heel raar
En als je probeert met een ander browser lukt het dan ook.
Of mss moet je ook eens de geschiedenis wissen
heb geschiedenis gewist maar blijft onbekende fout weergeven, heb nog geen andere browser geinstalleerd op mijn nieuwe computer, maar dit was nooit geen probleem enkel de laatste dagen probemen met webmail, als ik de mails opent via outlook komen ze wel binnen wat heel raar is
werkt nog steeds niet krijg volgende melding
computer mss eens opnieuw opstarten
je kan ook proberen door browser extensies eens uit te schakelen
ander browser proberen
vanmorgen nog steeds zelfde probleem, in private venster werkt het wel, maar heb nog geen andere browser geïnstalleerd, wat doet dit als je extensies uit schakelt?
Dan start Edge kaler op en verlies je de functionaliteit van je extensies
Je zou ook kunnen je cache legen, je geschiedenis verwijderen, ….
de website van proximus werkt, pickx ook en forum ook , alle andere site werken ook, nergens problemen mee enkel dus met webmai van proximus
google chromo geinstalleerd en daar werkt het maar op edge blijft er een onbekende fout enkel in private venster
je moet geen schrik hebben om extensies uit te schakelen, je kan ze gewoon ook achteraf terug inschakelen, het is gewoon om te ontdekken of het iets met extensies te maken heeft.
Hier ook de melding ‘onverwachte fout’ gekregen. Na het verwijderen van de cookies blijkbaar opgelost.
je moet geen schrik hebben om extensies uit te schakelen, je kan ze gewoon ook achteraf terug inschakelen, het is gewoon om te ontdekken of het iets met extensies te maken heeft.
of je kan ook omgekeerd werken aangezien het in privé browsen wel werkt om uit te vissen of één of ander extensie het probleem geeft:
In sommige browsers zoals Microsoft Edge kun je per extensie instellen of deze wel of niet mag worden gebruikt in privé browsen.
zo kan je één voor één de extensies inschakelen en ondervinden bij welke extensie het eventueel niet meer werkt.
alle cookies van proximus nog maar eens verwijderd, voorlopig werkt het weer hopelijk blijft het zo
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.