Ik krijg geen geluid bij het afspelen van Spotify. Alles werkt en beeld, instellingen, keuze menu’s werken perfect. Maar dus geen geluid!
Bladzijde 1 / 1
Controleer eens of er een software-update beschikbaar is voor je decoder (1), want een tijd geleden werd gemeld dat dit probleem zou opgelost worden met een software update, dus is het belangrijk dat je mss vermeld welke software versie (2) er op je decoder staat.
(1)
- Druk op de home-knop () van je remote te drukken
- bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan (= instellingen/settings)
- > “Support “
|- Controleren op Updates
(2)
- Druk op de home-knop () van je remote te drukken
- bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan (= instellingen/settings)
- > “Support “
|- Systeeminfo
App-versie: X.XXX.X ? en
Middleware versie: PXM-SW-Y.Y.Y ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.