Skip to main content

Op 8 augustus heb ik een contract Fiber Giga + mobiel aangegaan en kreeg daarvoor een promotie (nog steeds geldig, zie https://www.proximus.be/nl/packs) :

Gedurende 6 maanden 25 euro korting en 10 euro extra korting omdat het een Giga fiber is.

• Op mijn eerste factuur van 2 september heb ik enkel de 25 euro korting gekregen
  • Op mijn tweede factuur van 4 oktober wordt geen enkele korting meer gegeven

Medewerker Hester op de chat vertelde me dat ik geen recht heb op de promo omdat mijn werkgever een deel van mijn factuur betaalt. Proximus blijkt dit een werkgevers korting te noemen en daarom valt de eerdere korting weg.

Het is mijn werkgever die een deel van de factuur betaalt en dit kost Proximus niets. Proximus geeft geen enkele korting. Het is ook zo dat ik op deze zogenaamde werkgevers korting belastingen voordeel in natura moet betalen. De belastingen beschouwt de bijdrage van mijn werkgever als loon.

Het is dus onterecht dat Proximus dit een korting noemt en op die manier onderuit probeert te komen aan het geven van een echte korting.

Ik verwacht een betaling van de achterstallige 10 euro korting van september, een betaling van de 35 euro korting van oktober, en verdere betalingen van de korting voor de komende maanden.

@Bart Hoste Men kan niet van beide voordelen tegelijkertijd genieten.Deze zijn niet combineerbaar.Daarom bestaat er ook geen enkele mogelijkheid om deze in te leiden in onze systemen.Groetjes,Joel.

Wat heeft Proximus te maken met het feit dat mijn werkgever mijn internetaansluiting betaalt? Die betaling is onderdeel van mijn loonpakket en is dus GEEN voordeel van Proximus. Er is dus geen enkele reden waarom ik niet gebruik zou kunnen maken van de promotie.

Bij telenet was dit geen enkel probleem. Waarom bij jullie wel?

Gelieve dit op één of andere manier in orde te brengen, voor mijn part met een creditnota of een tegoedbon voor de webshop. Indien niet, switch ik naar Mobile Vikings zodra ik volgend jaar met pensioen ben. Voor de goede klantendienst moet je duidelijk niet bij Proximus blijven...

Indien niet, switch ik naar Mobile Vikings zodra ik volgend jaar met pensioen ben.

Is dit een dreigement of een belofte?

Trouwens Mobile Vikings is 100% Proximus. Welkom terug 😁

Voor de goede klantendienst moet je duidelijk niet bij Proximus blijven...

Wat heeft de klantendienst hiermee te maken? Zij kunnen alleen de regels volgen die Proximus hen oplegt.

Indien je er niet uitgeraakt kan je altijd met jouw klacht naar de Ombudsdienst ...

Klacht is al ingediend bij de ombudsdienst

@Bart Hoste Hiervoor is Ombudsdossier 55334398 in behandeling genomen.Alles verloopt nu verder via de Ombudsdienst.Groetjes,Joel.

Reageer