Ik heb nu een Mobilus S Gsm abonnement aan 16 € met 5 GB
Kan ik dit wijzigen naar Mobile Flex S aan 15 € met meer GB zonder dat mijn andere kosten van TV, internet en vaste lijn omhoog gaan?
Ik heb nu een Mobilus S Gsm abonnement aan 16 € met 5 GB
Kan ik dit wijzigen naar Mobile Flex S aan 15 € met meer GB zonder dat mijn andere kosten van TV, internet en vaste lijn omhoog gaan?
Hoeveel zou dit mij maandelijks kosten ?
Vaste lijn
Internet
TV
Zonder gsm abonnement
Ik heb dus TV, vaste lijn, internet + gsm voor 92,99 euro ?
Komen daar nog extra's bij ?
Hier kan je zien wat er allemaal in dit pack inbegrepen is voor die prijs van 92.99 Euro:
Kies je combinatie (proximus.be) » details van het pack. (& → hier)
Edit: ik zie dat
Dit is allemaal zonder vaste lijn en de prijs verhoogd na 6 maanden !!
Kan je mij gewoon eens zeggen wat
Tv + vaste lijn + internet
zonder gsm kost ?
CS_Pack_Flex_NL~2024-08-20-08-43-28~cache.pdf (proximus.be)
=
Pack inclusief vaste telefonie, vast internet en tv zonder mobiel abonnement € 84,99/maand indien het een vdsl2 (koper) aansluiting betreft
en indien het een fiberaansluiting betreft: Fiber*: € 92,99/maand
P.S.
Indien uw adres op fiber zou kunnen aangesloten worden kunt u nog enkel een fiber en geen vdsl2 koperaansluiting meer bekomen
Ik heb een fiberaansluiting.
Wat kost het dan met nog extra gsm abonnement bij dit ?
Kan je mij gewoon eens zeggen wat
Tv + vaste lijn + internet
zonder gsm kost ?
Cfr link naar website in een vorig bericht
Fiber = internet + TV + vaste lijn + Mobile S in een Flex fiber pack = 107,99 euro/maand
Pack Flex S internet + TV + Mobile S in Pack Flex S zonder vaste lijn 92,99 euro/maand
U kunt bovenstaande zelf nagaan via https://www.proximus.be/nl/packs door aldaar uw pack samen te stellen (na de controle van de mogelijkheden op uw adres)
De actuele promo is enkel van toepassing voor nieuwe internetklanten
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.