webmail werkt weer niet vanavond, in private venster wel, ik heb al meermaals de cookies verwijderd, maar op het gewone web lukt het niet, dit is al een paar dagen bezig, de ene keer lukt het de andere keer niet, heel raar
heb geschiedenis gewist maar blijft onbekende fout weergeven, heb nog geen andere browser geinstalleerd op mijn nieuwe computer, maar dit was nooit geen probleem enkel de laatste dagen probemen met webmail, als ik de mails opent via outlook komen ze wel binnen wat heel raar is
vanmorgen nog steeds zelfde probleem, in private venster werkt het wel, maar heb nog geen andere browser geïnstalleerd, wat doet dit als je extensies uit schakelt?
je moet geen schrik hebben om extensies uit te schakelen, je kan ze gewoon ook achteraf terug inschakelen, het is gewoon om te ontdekken of het iets met extensies te maken heeft.
je moet geen schrik hebben om extensies uit te schakelen, je kan ze gewoon ook achteraf terug inschakelen, het is gewoon om te ontdekken of het iets met extensies te maken heeft.
of je kan ook omgekeerd werken aangezien het in privé browsen wel werkt om uit te vissen of één of ander extensie het probleem geeft:
In sommige browsers zoals Microsoft Edge kun je per extensie instellen of deze wel of niet mag worden gebruikt in privé browsen.
Voor Edge bijvoorbeeld:
Open Microsoft Edge.
Klik op de drie puntjes rechtsboven in het venster.
Ga naar 'Extensies'.
Klik bij de gewenste extensie op het tandwielpictogram.
Schakel 'Toestaan voor InPrivate-navigatie' in.
zo kan je één voor één de extensies inschakelen en ondervinden bij welke extensie het eventueel niet meer werkt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.