Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Beste, Sinds een paar dagen merk ik een beduidend mindere beeldkwaliteit op op de Play 4 HD zender. De mindere beeldkwaliteit beperkt zich wel enkel tot deze zender. Eén HD, Canvas HD of Play 5 HD Ik ben zeker dat het de HD versie van Play 4 is. De beeldkwaliteit is eigenlijk hetzelfde als op de niet-HD versie.Heb al een paar dingen geprobeerd zoals:Formaat veranderen 16 / 9 4 / 3 Resolutie veranderen van automatisch naar 1080i of 2160i Automatische HDMI selectie aan/uit zetten Decoder 15sec zonder stroom laten en opnieuw opstarten Router 15sec zonder stroom laten en opnieuw opstartenAan mijn televisie zelf is niets verandert sinds het nog goede beeldkwaliteit was. Nog andere dingen die ik kan proberen?
Geachte,De rechter aan en uit knop van de afstandsbediening (type V5) werkt niet meer. Al andere knoppen werken degelijk. Heb de batterijen al vervangen maar het probleem blijft hetzelfde.Wat moet er gebeuren of kunnen jullie een vervang exemplaar opsturen?Groeten,Danny
Beste,Ik heb onlangs fiber gekregen.Buiten mijn Bbox heb ik een Fritzbox.Kan ik deze rechtstreeks aansluiten door de config van Proximus+tv toe te passen?Zo ja, heb ik nog bijkomende gegevens nodig?Of ga ik hierdoor in de problemn komen? De reden waarom ik dit vraag is dat ik graag alles over 1 netwerk wil laten gaan (ja ook mijn V7 decoder) maar ik weet niet of dit gaat lukken en wou hier éérst even mijn licht op laten schijnen.Mijn fritzbox model is een 5730 (https://nl.avm.de/producten/fritzbox/fritzbox-7530/?pk_campaign=sem-komplett_nl) Wat kunnen eventueel de gevolgen zijn van deze switch? Bijkomend kan ik de telefoon ook werkende krijgen op de fritzbox?
De afstandsbediening van de V7 werkt via bluetooth met de decoder maar alleen via infrarood met mijn Sony tv waardoor ik alsnog naar de tv moet richten om het volume te kunnen regelen.Het lukt me niet om de V7 afstandsbediening via bluetooth te koppelen aan mijn tv (waarschijnlijk omdat afstandsbediening niet in koppelingsmodus staat).Home en OK knoppen of configuratie doorlopen via "instellingen menu" in de decoder brengen geen soelaas. Iemand een idee of dit mogelijk is? Indien ja, hoe? Bedankt!
Beste,op 7 juli 2022 heb ik via het formulier opzegging aangevraagd van alle diensten (TV, internet en GSM). Datum voor opzegging 25/07/2022 (vandaag).Buiten een bevestiging van het formulier toen, heb ik nog niets van communicatie gekregen, ook niet wat te doen met de modem/decoder.Kan iemand mij helpen, eventueel een Proximus-medewerker controleren of de opzegging effectief gelukt is? En mij zeggen wat ik moet doen met de toestellen? Mvg, Pieter
Kan ik in een Proximus winkel een technische vraag stellen over aansluiten van een DECT over een intern gedeelte van een oude koperlijn waar nu VDSL is aangesloten en de telefoonaansluiting op een BBOX V3+ ?Proximus was de grote afwezige op de samenkomst “HALLE fiberklaar” op 19 juli in Halle om de inwoners te helpen bij vragen over de overstap naar fiber. Afhankelijk wat mogelijk is, moet ik een keuze maken waar fiber zal binnenkomen. Langs de muur (wat veel graafwerk vraagt in een voortuin die schuin omhoog gaat) of via een bestaande wachtbuis in de kelder (waar dan een probleem stelt voor analoge telefoon aan te sluiten en de sterkte van WiFi signaal). Dit moet ik weten voor een aannemer langs komt voor het bepalen van de nodige werken aan de buitenkant.In de nabije toekomst zal Solution30 langskomen maar zij leggen enkel de fiber aan onafhankelijk van de provider en dus niet de vragen van interne aansluitingen van een Proximus kan beantwoorden.Dus had ik graag face-2-face overleg
Beste,Mijn proximus account is gelinkt met hln. Dit heeft altijd goed gewerkt. Nu ineens niet meer. Ik heb geen toegang meer tot HLN+ artikels en ik krijg ik de melding dat het enkel beschikbaar is voor abonnees. Volgens mijn proximus account is er niks mis en ben ik nog steeds gelinkt met de e-press. Kan dit opgelost worden?Mvg,Guy
Kan men op de internet box de x van het 192.168.x/24 subnet aanpassen?Ik vraag het omdat ik initieel misschien DHCP van de internet box zal nodig hebben (nadien zet ik de box in modem-only) en ik momenteel een subnet (met ook vaste IP adressen en DNS) heb met x=168 ...
Beste Proximus hoelang kan het duren voor een terugbetaling is gebeurd dinsdag 12 juli bevestiging gehad Met julie woorden gezegd Proximus Info: Beste klant, uw terugstorting werd uitgevoerd en het bedrag zal binnen 3 werkdagen op uw rekening staan. we zijn nu 8 dagen verder en nog reeds niks ontvangen hopelijk kunnen julie zo snel mogelijk dit oplossen
Hoe kan ik een formele schriftelijke klacht indienen tegen een medewerker van een Proximusshop? Niet via telefoon of chat maar schriftelijk via e-mail of brief.
Vrijdag 8 juli een bestelling gedaan van 2 samsung a52s met dataphone 1 op mijn nummer 1 op dat van mijn vrouw. 20 min later krijg ik mail dat beide toestellen geleverd zullen worden op 13/07. De volgende maandag krijg ik telefoon dat het 2de toestel on hold staat zolang het eerste niet is afgeleverd door Bpost. (Blijkbaar kan je geen 2 toestellen tegelijk bestellen ivm fraude of zoiets kreeg ik als uitleg)Zoals afgesproken werd eerste toestel geleverd op 13/7. We zijn nu al meer dan een week verder en tig van telefoontjes naar callcenter verder maar nog steeds geen toestel. Wel al tigvan verschillende uitleggen gekregen wat er foutgelopen is (niet een keer dezelfde)Volgens telefoontje vandaag staat die 2de nu als geannuleerd. En eerste telefoon als afgeleverd. Dataphone staat nog steeds niet op mijn toestel. Verder zei die persoon van callcenter dat ik gewoon nieuw toestel moest bestellen aan zelfde nummerplaat toestel dat niet geleverd isVolgen in de myproximusapp lukt ook al niet me
Beste,30 mei kwam de installateur langs. Deze heeft na installatie niet de nodige controles uitgevoerd, waardoor we daarna bij een aantal problemen uitkwamen. Opgenomen programma’s konden niet meer bekeken worden en de Pickx app deed het niet meer. Na veel gesukkel via contact per Messenger bleek dat die persoon ons niet verder kon helpen en dat hij aanraadde om een technieker te laten langskomen. We hebben dit dan op zijn aanraden gedaan. Toen de technieker bij ons langs kwam, zei hij dat hij dit probleem niet kon oplossen. Administratie moest dit probleem volgens hem oplossen. Hij heeft dan toch vanalles geprobeerd, maar tevergeefs. We hebben dan terug contact opgenomen via Messenger. Ze gingen een technieker sturen die het probleem wel kon oplossen. Op de dag van afspraak, geen technieker te zien. Dus na terug contact op te nemen via Messenger en op korte tijd een 3-tal verschillende personen als ‘hulp’ te hebben gekregen, bleek dat niemand ons echt kon helpen. We hebben diezelfde d
BesteIk heb al een hele tijd (2 a 3 jaar) problemen met 4G in buitenland.Het probleem is dat ik geen 4G in het buitenland heb terwijl de roaming actief is en alle instellingen zowel op de mobiele telefoon als in het account juist staan (geen blokkeringen). Ik heb een gezamenlijk abonnement (flex) met in totaal 3 mobiele telefoons. Op de overige 2 mobiele telefoons lukt de 4G in het buitenland perfect maar op mijn mobiele telefoon niet.Ook kan het niet te maken hebben met het telefoon zelf want deze is al een paar keer gewijzigd ondertussen alsook een nieuw telefoonkaartje Kan iemand mij hiermee helpen aub.
Sedert een week worden mijn bestanden en mappen niet meer automatisch geüpload naar de cloud.Genoeg ruimte 100 GB en ik heb zelf geen veranderingen aangebracht in de instellingen.
Ik heb een vraagje;Ik heb een Flex S met 5GB data algemeen én 5GB inbegrepen voor gebruik van de Pickx app via 4G.Maar wat als ik mijn smartphone instel als wifi hotspot en onze tablet (die enkel wifi heeft) hiermee verbind? Als ik dan op de tablet via de Pickx app tv kijk, gaat dit af van het Pickx app datavolume of van het algemene datavolume??
Het is gemakkelijk natuurlijk dat zowel de decoder en de tv gelijk aangaan door op 1 knop te drukken. Nu doet zich het volgende voor: Geregeld, enkele keren per dag, springt zowel de decoder als de tv aan wanneer de afstandsbediening gewoon in de schuif ligt. Dit kan toch niet de bedoeling zijn.Bv, gisteren komen we thuis van de winkel en staat te TV te spelen. Vanmorgen staan we op en ja natuurlijk, de tv staat te spelen terwijl hij ‘s avonds niet eens heeft aangestaan. Dit is allemaal begonnen na de installatie van de nieuwe android v7.Wat kan hier aan gedaan worden?
Met de recente opslag is mijn abonnement nu €79,99 per maand. Echter kijken wij nooit televisie (en we hebben beiden een gsm abbo via werk). Daarom zou ik graag voor een pack gaan dat enkel internet bevat. Helaas zie ik zo geen optie staan bij de fiber packs. Is dit eventueel wel mogelijk als ik fysiek een proximus winkel binnenwandel?
tot voor enkele weken kon ik op mijn Apple iPhone mijn persoonlijke hotspot gebruiken, Nu blijkt dit niet meer te kunnen, Apple geeft aan dat het te maken heeft met mijn abonnement, de Proximus agente geeft aan dat het te maken heeft met de instellingen en dat ik naar een shop moet gaan omdat daar de medewerker het kan oplossen. Wat ik zeer betwijfel en ten tweede de info die ik in die winkels al gehaald heb zijn meestal niet van die aard dat je geholpen bent.
IK HEB 28.06.2022 SAMSUNG S22 GEKOOPT MET ABONNEMENT NU ALL EN MAAND WACHT IK EROP ER IS ALTIJD EN FOUT BIJ JULIE OF JULIE WERKEN NIET OF JULIE HEBEN PROBLEMEN MET JULIE SURVER EN DAT IS HELEMAAL NIET MIJN PROBLEEM IK WILL MIJN BETAALDE GSM HEBBEN IK WACHT NIET MEER LANGE VOORDAT IK NAAR DE ADVOCAAT ERMEE GAIK HOOP DAT JULIE NU EINDELIJK MIJ MIJN GSM GEVEN DIE IK AL 1 MAAND BETAALT HEB
Sinds een aantal dagen/week is het zo dat wij telkens wij naar TV kijken bovenstaande foutmeldingen heel geregeld verkrijgen.Onze TV is aangesloten via netwerkkabel maar wij merken dat op datzelfde moment ook onze WiFi verbinding onstabiel is of zelfs wegvalt gedurende verschillende seconden…Bij het TV kijken is dit zowel bij uitgesteld als live kijken en ongeacht welke TV post en dit kan soms enkele seconden tot wel een minuut duren…Het lijkt ook alsof onze Down/upload snelheid verminderd is tov het begin v ons ab.Iemand die hulp kan geven?Modem is een Sagemcom box V3… en ik heb ook gemerkt dat van tijd tot tijd (binnen het uur), via de user pagina vd modem, dat de netwerk connectiviteit soms effe melding geeft van “netwerk disconnected”…
Voor ons Streams abonnement zouden wij de nieuwe decoder nodig hebben. Ik zie de bestel- en betalingsmogelijkheden wel. Bij mijn familie in een andere gemeente werd deze echter gratis uitgedeeld enkele weken geleden. Zonder bijkomend probleem i.v.m. terugzenden vorige decoder e.d. Er moest niet getekend worden voor ontvangst en sommigen hadden zelfs al een nieuwe, en gaven deze aan familie of vrienden.. Ik zou deze ook graag zo makkelijk ontvangen...
Er is hier een probleem bij het afspelen van de opgenomen programma’s. Er komt een erge achterstand van geluid met beeld. Zeer ambetant dus. De stemmen van de acteurs komen dus niet overeen met hun lippen. Ik dacht dat het misschien zou zijn van te veel programma’s op te nemen. Dus heb in een groot stuk verwijderd maar probleem wordt niet opgelost.is dit nog zo bij iemand?
Bij het openen van www.proximuscloud.be krijg ik (bijna) steeds error 2055.Heel af en toe lukt het wel, waarna ik een paar files kan uploaden.Maar wanneer ik iets later opnieuw probeer duikt diezelfde error 2055 weer op.Ik kom die error ook vaak tegen in dit forum, maar er staat nergens echt een oplossing bij.Hoe is dit probleem te voorkomen ?Ik betaal maandelijks voor mijn 1TB cloud, en zou deze dan ook graag constant en op een betrouwbare manier willen (blijven) gebruiken.Bedankt !Mvg, Paul
Waarom staat Blaze en Santiago van de zee niet op de programmatie van Nickjr op Proximus TV? De 2 favoriete animatieseries van mijn zoontje worden al lang niet meer uitgezonden. Vreemd genoeg worden ze dagelijks op Nickjr. op Telenet wel uitgezonden. En in de TV-gids op de website van nickjr.nl staan ze ook dagelijks geprogrammeerd. Vreemd toch?
Op reis in zuid Frankrijk en na storm is de fiberkabel beschadigd , dus moet via hotspot werken. Echter als ik klik in de iPhone op Hotspot configureren krijg ik deze pop up “om de persoonlijke hotspot van deze account te activeren neemt u contact op met Proximus.ik ben al 3 dagen aan het bellen met de klantendienst die telkens dezelfde link doorsturen! Er is een ticket aangemaakt voor 2 de lijnshulp maar nog geen telefoon ontvangen. De laatste medewerker zei gewoon als u het zelf niet kan gaat u langs in een verkooppunt en doen zij het voor u!Iemand een idee?