Vraag

verbruik

  • 5 July 2022
  • 4 reacties
  • 42 Bekeken

op mijn factuur voor deze maand staat een verbruik van 4 euro

als ik echter naar details ga kijken staat bij alle gesprekken 0 euro vermeld, waar komt die 4 euro dan vandaan?

als ik bel naar 080022800 springt het steeds af en via de chat lukt het ook niet om een antwoord te krijgen op mijn vraag, hopelijk lukt het langs deze weg wel

an françois


4 reacties

Indien nog niet gebeurd, zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers je hiermee verder kunnen helpen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Anfrançois 

Hier is de gevraagde  info:

met een gsm  is een paar keer naar het buitenland gebeld vanuit België.  Dat is een internationaal gesprek

roaming is inbegrepen in de bundel en dan ben je zelf in het buitenland aan het bellen. 

hier vind je meer info ivm je aanrekening/verbruik/MyProximus:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_details/particulieren/support/facturen/kosten-controleren/verbruik-opvolgen/details-van-je-factuur-en-van-je-verbruik.html

vriendelijke groeten

Tina

bedankt voor je snelle reactie maar waarom is dat dan niet zichtbaar bij verbruik?

 

Reputatie 7
Badge +3

@Anfrançois 

de gebruiker van de gsm moet toelating geven om alle details te zien

dit is de reden:

Verbruiksdetails

Bekijk de details van het bel-, sms-, tv- en surfverkeer.

Omwille van privacy tonen we deze alleen van gsm-nummers die hiervoor toestemming gaven. Wil je dit voor al je gsm’s zien? Stuur, met elke gsm waarvan je de verbruiksdetails wilt zien, eenmalig de sms-boodschap ‘TONEN’ naar 8787. De dag nadien verschijnen de verbruiksdetails.

Reageer