Vraag

Pickx installeren op Ipad Pro

  • 6 July 2022
  • 7 reacties
  • 235 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik probeer steeds de app Pickx op mijn Ipad Pro 12.9 inch   nieuw model 2022  te installeren, maar dat wil maar niet lukken.

Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Of kan ik tips krijgen om dit toch voor elkaar te krijgen.

 


7 reacties

ik weet niet of dit ook de reden zou kunnen zijn:

  

@petervhlst

Het heeft te maken met de ‘private relay’ van je ICloud. Deze is nu ingeschakeld maar die zou je moeten uitzetten. 

De optie zelf is te vinden onder iOS Instellingen > Apple ID > iCloud > Private Relay.

 

Als deze uitgeschakeld is zou de app terug moeten werken.

 

Groeten 

Geert

 

Reputatie 2
Badge

Ik kan bij IOS Instellingen >Apple ID>iCloud >   Private Relay niet vinden. Onder welke Nederlands talig item staat deze ? 

Reputatie 2
Badge

Als dat bij ICloud  privedoorgifte is {beta} dan staat deze niet ingeschakeld want daar moet je een abonnement op nemen.

Dus het zal een ander probleem zijn.

Kan iemand van Happy Hous dit wel installeren, die komt namelijk binnenkort langs voor een probleem met de modem/wifi

Reputatie 6
Badge +2

 

https://www.proximus.be/pickx/nl
 

Kunt u het met deze link eens proberen? 
 


 

Als dat bij ICloud  privedoorgifte is {beta} dan staat deze niet ingeschakeld want daar moet je een abonnement op nemen.

Dus het zal een ander probleem zijn.

Kan iemand van Happy Hous dit wel installeren, die komt namelijk binnenkort langs voor een probleem met de modem/wifi

uit dit artikel had ik niet het idee dat het nog beta is 

→ Hoe iCloud Private Relay in of uit te schakelen in iOS 15

Reputatie 2
Badge

Na veel proberen is het gelukt Pickx te laten werken. Ga nog uitzoeken hoe het nu wel gelukt is. Bedankt voor de tips

 

@Baars Inderdaad altijd interessant om te weten. Dus al je de reden vindt laat het ons weten zo leren we altijd bij :-)

Reageer