Skip to main content

Onze account werd omgezet van business naar privé. We hebben een Flex abonnement met Internet+TV+GSM+Vaste telefonie

MyProximus herkent de account als m.i. niet als Privé , 

 

Ik vind nergens in MyProximus My e-Press terug, terwijl we daar normalerwijze recht op zouden moeten hebben.

@Gwizzz Ik zie dat dat order nog niet volledig is doorgestroomd, als dit volledig in orde is zal ook My E-press beschikbaar zijn.

 


Zo zou het moeten lukken : https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/

Indien niet zal een proximusmedewerker u  wel helpen.

Zorg er voor dat hij uw noodzakelijke gegevens zoals klantennummer, telefoon, ….. vindt in uw forumprofiel.

 

PS : Het is al op de goede weg zie ik. Sorry ben nogal aan de trage kant!

 


dat is wel een goede link die je doorgeeft want daarmee kan je dan door daar op de eerst link te klikken vaststellen of beide accounts proximus/HLN gekoppld zijn of niet.


Reageer