Sinds een aantal weken loopt het geluid en beeld niet meer synchrroon (V7 decoder)..
Kan hier iets aan gedaan worden?
Sinds een aantal weken loopt het geluid en beeld niet meer synchrroon (V7 decoder)..
Kan hier iets aan gedaan worden?
Ga naar de instellingen op je V7 decoder via de Home Knop naar instellingen ( tandwiel). Vervolgens naar support en daar App herstarten
Als dit niet helpt verder in de support de optie clear data van de Pickx App uitvoeren.
Mocht dit nog geen verbetering brengen .
Decoder zonder stroom zetten via de power knop achteraan
Modem heropstarten, van zodra deze volledig is opgestart , de decoder opnieuw opnieuw opstarten via de powerknop achteraan de decoder.
Dit zijn de stappen die je kan uitvoeren , in afwachting dat een Proximus Medewerker van de Technische dienst actief op dit forum en een aanpassing uitvoert op je modem.
Na decoder af en aan te zetten is geluid en beeld nu terug synchroon
Correctie: na half uur is het geluid en beeld terug niet meer synchroon.
Ik zal de andere opties hier vermeld eens proberen.
Dat is inderdaad gekend dat het maar tijdelijk goed blijft.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.