Skip to main content

Sinds een aantal weken loopt het geluid en beeld niet meer synchrroon (V7 decoder)..

Kan hier iets aan gedaan worden?

Ga naar de instellingen op je V7 decoder via de Home Knop naar instellingen ( tandwiel). Vervolgens naar support en daar  App herstarten 

Als dit niet helpt verder in de support  de optie clear data van de Pickx App uitvoeren.

Mocht dit nog geen verbetering brengen .

Decoder zonder stroom zetten via de power knop achteraan

Modem heropstarten, van zodra deze volledig is opgestart , de decoder opnieuw opnieuw opstarten via de powerknop achteraan de decoder.

Dit zijn de stappen die je kan uitvoeren , in afwachting dat een Proximus Medewerker van de Technische dienst actief op dit forum en een aanpassing uitvoert op je modem.

 

 

 


@Pat52 hier ergens op het forum heb ik van een proximus forummedewerker nog gelezen dat het een instelling op de decoder was?


@ghyssee Is het gelukt met bovenstaande uitleg? 


Na decoder af en aan te zetten is geluid en beeld nu terug synchroon


Correctie: na half uur is het geluid en beeld terug niet meer synchroon.

Ik zal de andere opties hier vermeld eens proberen.


Dat is inderdaad gekend dat het maar tijdelijk goed blijft.


@ghyssee Is het gelukt? 


Reageer