Vraag

voordurend lastig gevallen worden door Franstalig callcenter

  • 5 July 2022
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

beste,

mijn echtgenoot en ik zijn klant bij Proximus voor ons GSM abonnement. TV en internet zijn bij een andere provider en dit wensen we zo te behouden. Ik krijg te pas en te onpas oproepen van een Franstalig call center voor andere diensten. Ik blijf altijd beleefd en zeg dat ik niet wil veranderen. De laatste tijd vraag ik ook mij van hun lijst te verwijderen. Deze oproepen komen ook soms laat op de avond. Ik begin stilaan mijn geduld te verliezen. Kunt u ervoor zorgen dat ik niet meer door dit center wordt gecontacteerd? Anders ben ik van plan mijn GSM abonnement bij Proximus op te zeggen.

Met beleefde groeten en dank voor uw feed-back.

Ben Coel

0474/96.9*.**


3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ik zou dat call centre gewoon blokkeren op mijn gsm en mijn eigen nummer niet open en bloot op het wereldwijde internet zetten. U kunt ook proberen om uw nummer achter te laten op een bel-mij-niet lijst of hoe noemt dat geval ook weer juist.

Wat ik ook doe als ik al eens lastig gevallen wordt door een onbekend nummer is antwoorden : “met de politie van Antwerpen”

@bencoel ter info → Bel Mij Niet Meer

Reputatie 7
Badge +3

Dag @bencoel inschrijven op de bel-mij-niet-meer-lijst is een goede tip. Ik pas je gegevens hier ook aan, zodat jullie niet meer opgenomen worden in nieuwe listings. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Heidi

Reageer