Skip to main content

Ik vraag mij af , vanaf 1/06 is er een nieuwe limiet van 300GB voor Mobilus Unlimited Premium & over de 300GB vertraagd aan 512kb , nu is mijn vraag gaan we in de MyProximus app dan terug een meter zien in plaats van enkel het woord onbeperkt ? Persoonlijk zou ik dan liever die meter terug hebben, zo kun je mooi volgen hoeveel je van die 300GB gebruikt.

 

Groeten

@Lynx6541

😥

sorry, this was beyond our technical possibilities 

so I will end your internet maxi and your mobile unlimited premium in your pack? no products remain, right?

 

Yes, you can cancel all my products for the moment. Who knows, maybe sometime fiber gets availible and then I see you again. I’d be delighted If at least I don’t have to pay for the service that I was not able to use in June. Also I had a bunch of problems with the mobile unlimited premium in may and the months before but I already paid that, it’s fine. 

 

Thank you 


@Lynx6541 

thank you for your comprehension

we never say never: fiber is on its way in this country

creditnote was prepared

cancelling subscription is requested…

kr

Tina


Reageer