Skip to main content

Ben overgeschakeld van Telenet omdat gepersonaliseerde emailadressen niet meer door hun ondersteund gingen worden.

Ik had al jaren zulk adres en domein.

Nu heb ik reeds mijn domeinnaam kunnen overzetten naar proximus, doch nu had ik graag mijn gepersonaliseerd adres van vroeger terug operationeel gekregen.

Wat dien ik daarvoor te doen?

Voor overschakeling was dit mijn grootste prioriteit die ik heb kenbaar gemaakt aan medewerker van proximus en dat zou geen probleem zijn.

@Belforce1 Over welk email adres gaat dit?


 

***@***.be

en mijn domeinnaam waar ik voor betaal is ***.be


@Belforce1 Ik heb je post even aangepast wegens privacy.

Ik heb het desbetreffende email adres toegevoegd aan je account. Je kan het wachtwoord via je MyProximus account resetten.


Dien ik nog zaken te doen ivm mail opvragen via dit persoonlijke mailadres?

 


Gewoon eens doen, er zal niets ontploffen hé.


@Belforce1 Is het gelukt? 


Reageer