Beste,
Ik krijg in Outlook 2007 geregeld een popupvenster zoals hieronder. Mijn mails blijven wel binnenkomen, bevestigen van de fout lukt niet altijd (venster keert direct terug).
Er werd niets aan de Outlook-instellingen gewijzigd.
Beste,
Ik krijg in Outlook 2007 geregeld een popupvenster zoals hieronder. Mijn mails blijven wel binnenkomen, bevestigen van de fout lukt niet altijd (venster keert direct terug).
Er werd niets aan de Outlook-instellingen gewijzigd.
Ter info: Er zijn verscheidene problemen met proximus (web)Mail, waar samen de hun leverancier aan gewerkt wordt om het op te lossen.
Bedankt voor het snelle antwoord. Ik lees op het forum meerdere berichten ivm mailproblemen. Is er al uitzicht op wanneer deze eindelijk voorbij zullen zijn?
Dit probleem blijft aanhouden. Ik schakelde een deskundige in, die me vertelde, dat ik via onderstaande mij kon laten registreren. Enkele malen gedaan zonder enige reactie. :
“Na het registreren zal iemand van Proximus de fout in het profiel oplossen. LINK “
Vanmorgen dan maar gebeld. De persoon in kwestie had er nog niet van gehoord. Stelde me voor om te rebooten, maar volgens mij zal dat niets oplossen. … Dus blijven we maar sukkelen. Grrrrr
Ik denk dat ik het meeste heb opgegeven nu…..
Greetz,, Pol
Het probleem doet zich al een aantal maanden voor en mail ***@skynet.be
Gedurende een uur kun je zelf nog je bericht bewerken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.