Vraag

KLACHT TECHNISCHE DIENST EN WEIGEREN VAN HULP AAN PERSOON IN NOOD

  • 4 July 2022
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

zijn er hier nog mensen die problemen ervaren bij proximus? Ik kan al bijna een maand vaak niet bellen (lees: de verbinding komt niet tot stand, zelfs niet naar hulpdiensten voor hulp) en als iemand mij belt dan zit er altijd hapering op de lijn waardoor we elkaar niet verstaan. Ik bel al 3 weken  de technische dienst van proximus en daar krijg ik 1 van deze opties te horen:

1) mevrouw ik vind hier geen bonnetje van terug, u zal moeten wachten” Dan wacht ik een week en bel ik terug en zeggen ze dat ik nog zeker een week geduld moet hebben… (er wordt verder niets ondernomen)

2) mevrouw ze gaan u opbellen (eh hallo DAT IS NET HET PROBLEEM!!!!) zegt de medewerker dan nog: ze proberen 3x en als ze u dan niet hebben kunnen bereiken, dan sluiten het dossier af. ==> EH HALLO?! IK BEL NET OMDAT IK HIERBIJ PROBLEMEN ONDERVIND!! Met als gevolg dat er dus niemand belt of ze bellen je tijdens je werk op en als je hen vraagt terug te bellen op een bepaald uur, dan doen ze dit niet. Probleem wordt dus geklasseerd…

3) “Ah ik zie dat er een procedure lopende is, u zal moeten wachten tot ze u opbellen” ==> MAAR ZE BELLEN NIET!!!!!!!

4) “Hmm ik ga het voor u nakijken en u om 14u terugbellen” ==> Guess what: er belt niemand… MET DUS ALS GEVOLG DAT MIJN PROBLEEM BLIJFT BESTAAN EN ER GEEN WERKENDE LUIS WERKT BIJ PROXIMUS.

 

VANDAAG KREEG IK DAN MIJN AANREKENING BINNEN: PLOTS WORDT ER VANALLES AANGEREKEND DIE IK NIET EENS HEB EN BETAAL IK DIE APEN VAN PROXIMUS AL VEEL TE VEEL VOOR DE DIENSTEN DIE ZE ME NOG NIET EENS LEVEREN!!! ZIJN ER HIER NOG MENSEN DIE GECONFRONTEERD WORDEN MET DIT SOORT PROBLEMEN?

 


2 reacties

Reputatie 3
Badge

Zelfs indien u zich onheus behandeld, in de steek gelaten of niet au sérieux genomen voelt, bereikt een klacht altijd meer resultaat wanneer u niet roept (cfr hoofdletters) en zeker wanneer u niet begint te schelden (‘apen’). Dat is geen theorietje maar pure ondervinding. 

Reputatie 7
Badge +5

@karenrogghe Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

Reageer