Ik probeer steeds de app Pickx op mijn Ipad Pro 12.9 inch nieuw model 2022 te installeren, maar dat wil maar niet lukken.
Wat kan hier de oorzaak van zijn?
Of kan ik tips krijgen om dit toch voor elkaar te krijgen.
Ik probeer steeds de app Pickx op mijn Ipad Pro 12.9 inch nieuw model 2022 te installeren, maar dat wil maar niet lukken.
Wat kan hier de oorzaak van zijn?
Of kan ik tips krijgen om dit toch voor elkaar te krijgen.
ik weet niet of dit ook de reden zou kunnen zijn:
Het heeft te maken met de ‘private relay’ van je ICloud. Deze is nu ingeschakeld maar die zou je moeten uitzetten.
De optie zelf is te vinden onder iOS Instellingen > Apple ID > iCloud > Private Relay.
Als deze uitgeschakeld is zou de app terug moeten werken.
Groeten
Geert
Ik kan bij IOS Instellingen >Apple ID>iCloud > Private Relay niet vinden. Onder welke Nederlands talig item staat deze ?
Als dat bij ICloud privedoorgifte is {beta} dan staat deze niet ingeschakeld want daar moet je een abonnement op nemen.
Dus het zal een ander probleem zijn.
Kan iemand van Happy Hous dit wel installeren, die komt namelijk binnenkort langs voor een probleem met de modem/wifi
Als dat bij ICloud privedoorgifte is {beta} dan staat deze niet ingeschakeld want daar moet je een abonnement op nemen.
Dus het zal een ander probleem zijn.
Kan iemand van Happy Hous dit wel installeren, die komt namelijk binnenkort langs voor een probleem met de modem/wifi
uit dit artikel had ik niet het idee dat het nog beta is
→ Hoe iCloud Private Relay in of uit te schakelen in iOS 15
Na veel proberen is het gelukt Pickx te laten werken. Ga nog uitzoeken hoe het nu wel gelukt is. Bedankt voor de tips
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.