Skip to main content
Vraag

My- e-Press


Onze account werd omgezet van business naar privé. We hebben een Flex abonnement met Internet+TV+GSM+Vaste telefonie

MyProximus herkent de account als m.i. niet als Privé , 

 

Ik vind nergens in MyProximus My e-Press terug, terwijl we daar normalerwijze recht op zouden moeten hebben.

3 reacties

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2078 reacties
  • 5 juli 2022

@Gwizzz Ik zie dat dat order nog niet volledig is doorgestroomd, als dit volledig in orde is zal ook My E-press beschikbaar zijn.

 


Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1243 reacties
  • 5 juli 2022

Zo zou het moeten lukken : https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/

Indien niet zal een proximusmedewerker u  wel helpen.

Zorg er voor dat hij uw noodzakelijke gegevens zoals klantennummer, telefoon, ….. vindt in uw forumprofiel.

 

PS : Het is al op de goede weg zie ik. Sorry ben nogal aan de trage kant!

 


Martin
  • 33076 reacties
  • 5 juli 2022

dat is wel een goede link die je doorgeeft want daarmee kan je dan door daar op de eerst link te klikken vaststellen of beide accounts proximus/HLN gekoppld zijn of niet.