Vraag

My- e-Press

  • 5 July 2022
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

Onze account werd omgezet van business naar privé. We hebben een Flex abonnement met Internet+TV+GSM+Vaste telefonie

MyProximus herkent de account als m.i. niet als Privé , 

 

Ik vind nergens in MyProximus My e-Press terug, terwijl we daar normalerwijze recht op zouden moeten hebben.


3 reacties

dat is wel een goede link die je doorgeeft want daarmee kan je dan door daar op de eerst link te klikken vaststellen of beide accounts proximus/HLN gekoppld zijn of niet.

Reputatie 6
Badge +2

Zo zou het moeten lukken : https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/

Indien niet zal een proximusmedewerker u  wel helpen.

Zorg er voor dat hij uw noodzakelijke gegevens zoals klantennummer, telefoon, ….. vindt in uw forumprofiel.

 

PS : Het is al op de goede weg zie ik. Sorry ben nogal aan de trage kant!

 

Reputatie 7
Badge +5

@Gwizzz Ik zie dat dat order nog niet volledig is doorgestroomd, als dit volledig in orde is zal ook My E-press beschikbaar zijn.

 

Reageer