Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Gisteravond wilde ik een sms sturen naar 6650. Vervolgens kreeg ik een foutmelding (de dms werd niet verstuurd) en ontving ik de volgende sms van 8999:Entertainment content barring: access not allowed - Entertainment content blokkering: inhoud niet toegelaten - Blocage de contenu entertainment : accès non autorisé - Unterhaltungssperre: Inhaltstyp nicht zugelassen Ik heb deze blokkering zelf niet actief gezet en zou deze dan ook graag verwijderd zien worden. Hoe doe je dat?
Beste, Ik kan mijn bestelling met nummer R4WEBSHOP045080617 niet zien in myproximus. En als ik in de bevestigingsmail klik op opvolgen krijg ik een foutmelding. Kan U kijken wat de status is? Alvast bedankt
Beste, Tot op heden hebben we 2 digirecorders in huis. Echter wordt eentje zo goed als nooit gebruikt en zou ik de huur dus willen beëindigen. Zou iemand me kunnen helpen met het aanmaken van een retourticket voor deze box zonder dat er verder iets aan mijn abonnement veranderd? Alvast bedankt, HC
Ik ben na mijn verhuis moeten overstappen van Scarlet naar Proximus omdat op mijn nieuwe adres fiber ligt. Er was mij door verschillende medewerkers aan de telefoon verzekerd dat Proximus het Scarlet Trio-tarief zou aanrekenen: 41 euro per maand. Ik heb nu mijn eerste Proximus-factuur gekregen en daar wordt mij 64,99 euro per maand aangerekend. Aan de telefoon krijg ik geen duidelijke verklaring.
Dit is heel vervelend want ik kan mijn andere factuur hierdoor niet betalen en nu sta ik zonder internet in mijn huis.
Ik probeer Pickx Sport te desactiveren (Pickx Mix NL hou ik wel) maar dat lukt niet. Al uren zijn ze “ermee bezig”. Hoe kan ik dat toch desactiveren?
Beste,Ik wil graag de factuur van mijn eigen proximus telefoon nummer zelf overnemen en betalen.Momenteel word dit betaald door de beheerder.Hoe pak ik dit aan?Mvg
Wanneer is TV Replay mogelijk op de Pickx Mix-zenders die de optie nog niet hebben (zowel online als via decoder)? Het gaat om BBC Entertainment, BBC First, FOX, Discovery Science, Investigation Discovery, Mezzo Live HD en Nat Geo Wild NLMen is hieraan sinds midden vorig jaar mee bezig, maar tot hier toe is dit niet in orde. Voor deze zenders zijn de rechten behaald. Kan dit doorgegeven worden aan de tv-dienst? Mvg
BesteVia de nieuwe Pickx app zie ik geen icoontje verschijnen voor te casten naar mijn tv. Dit lukte bij de oude app wel nog gewoon.Graag een oplossing!Alvast bedankt om te antwoorden
De snelheid van mijn bbox 3 internet verminderd. Telkens als,ik de bbox3 heropstart dan heb ik overal perfecte snelheid, maar na een 24 tal uur verminderd de snelheid terug van 70 mbps naar 10 mbps.Wie heeft raad?Ik gebruik ook een booster en ook bij de booster heb ik op dat moment zeer slechte snelheid.
sinds de update gisteren worden mijn opnames na het kijken gewist (door mezelf) maar toch blijven ze nu staan onder de tab mijn video’s om zogezegd verder te kijken maar dit kan natuurlijk niet omdat ze normaal gezien gewist zijnhoe kan ik deze toch verwijderen? is toch te stom dat die daar blijven staan na het verwijderen
sinds 15 mei ‘24 (gisterenavond) krijgen wij vanuit onze organisatie meldingen bij het versturen naar @skynet.be. Error is “442 lost connection with mx.glb.proximus.be Message delivery completed to the 195.238.20.25 host with an encryption setting of Non-TLS based on Mandatory TLS for recipient myriam.naeye@skynet.be.The 195.238.20.25 destination host returned delivery information of 442+lost connection with mx.glb.proximus.be[195.238.20.25] while receiving the initial server greeting and delivery status of Delayed
Beste, ondanks meermaals een opzegaanvraag in te dienen om de wifi booster op te zeggen , nog geen reactie van proximus. Is er iemand die me kan verder helpen en me retourlabels kan toesturen? Alvast bedankt
V7 : versie 5.144.2. Middleware PXM-SW-5.7.3V7C: versie 5.142.1. Middleware PXM-SW-1.2.2Of voor beide mogelijk 6.144.2 en 5.7.3 na nieuwe backend tv.Waarom verschil in versie v7 en v7c gezien ze beide of dezelfde software zouden draaien?
Beste, Ik heb destijds een esim aangekocht in een proximus store, maar heb de QR code niet meer.Is er een mogelijkheid om deze terug op te vragen?
Opnieuw dit bericht bij verzenden e-mails via de website. Er kan geen enkele mail verzonden worden...
Beste, ONE TELECOM is geen oprechte partner van Proximus. De dame Govers Sanne, reageert zelfs niet meer op mijn vraag tot rechtzetting.Zij gebruikten de gegevens die voor hun goed uitkomen.Ik heb uitdrukkelijk gevraagd de gegevens van de zaak te gebruiken niet deze van de prive.Gevolg ik heb voor de 2de keer op rij een foutief factuur ontvangen.Ik hoop dat er iemand bij PROXIMUS dit recht kan zetten.
Ik heb een tariefplan lopen bij Proximus. Hierbij heb ik dataphone van 3,5 Gb. Mijn vraag is kan ik de dataphone optie verminderen door bv dataphone 0 of dataphone S te nemen zonder dat ik mijn smartphone onmiddellijk moet afbetalen?
Komt er ooit een werkende Pickx App voor de witte Chromecast?Kan er wel een werkende APK opzetten maar de app is echt niet gemaakt voor de Chromecast.Zowat alle aanbieders van media in Vlaanderen hebben wel een app die werkt.Komaan Proximus, doe eens wat moeite aub.
Ik heb een heel oud pack waarvoor ik tot februari 2024 €77.53 betaalde.Sinds maart is dit opgeslagen naar €88.53.Verschil van €11euroOnder afrekening staat ook voor de 1ste maal:Utrusting voor TV box (zonder prijs)Ook helemaal onderaan voetnoot van Proximus:Regularisatie van facturatie van de huur van TV box.Ik heb destijds (2014) mijn decoder V5 aangekocht en ben in het bezit van de factuur.Nu is deze prijsverhoging (€11) net gelijk aan de prijs te betalen voor de huur van een decoder.Mijn vraag: Waar komt deze prijsverhoging vandaan?
Recent (ook vandaag) heb ik voorgehad dat tijdens het bellen met de gsm een oproep opeens onderbroken werd. Een stem zei dan: “deze oproep werd onderbroken, gelieve later ...”Wat kan hiervan de reden zijn? Voor thuis staat ‘bellen via wifi’ aan. Of kan het ook aan de andere kant van de lijn liggen (slechte ontvangst van deze persoon) waardoor een oproep onderbroken wordt?
Beste, ik vermoed dat jullie dit nu ook vlug zullen ondersteunen aangezien telenet dit nu recent doet ??? Ik heb reeds een cellular model en zit hier al een tijd op te wachten.. alvast bedankt !!
Na nu toch wel al heel wat maanden TV kijken via de Proximus Pickx App moet ik vaststellen dat ik helemaal niet tevreden ben. ook na talloze contacten met een medewerker is het probleem niet opgelost.We hebben eind vorig jaar een Apple TV gekocht omdat dit “de nieuwe manier van TV kijken” is. Sindsdien niets anders dan frustraties:tijdens het kijken van een film of serie blijft het beeld constant haperen. Op een kwartier tijd staat het beeld minstens een paar keer voor een seconde stil. Hoe meer actie er plaatsvindt, hoe meer dit lijkt voor te komen De app sluit soms zomaar af, zonder enige aankondiging of actie, gewoon in het midden van het TV-kijken De app laadt niet. Vanmorgen bleef het constant op “laden” staan, zowel bij Live TV-kijken als bij de TV-gids of andere onderdelen. Herstarten werkt niet, opnieuw installeren probeerden we ook al. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Gelukkig bestaat er nog Netflix, dat is tenminste wel betrouwbaar. Ik ben er sterk over aan het twijfelen
Bij overstap naar fiber moet er soms iets terug gestuurd worden in mijn geval omdat technicus de laatste nieuwe interbox + bij had en geplaatst heeft maar de oude mocht hij niet meenemen en moet deze retourworden gestuurd alleen ik heb geen papieren of stickers om het heen te sturen
Ik zou een vaste ale500bt van Alcatel op op zetten dat moet normaal werken maar zou ook nog twee losse telefoons van Alcatel willen aansluiten omdat de vaste op ip is aangesloten moeten de losse ook op die manier aangesloten worden op ip Ik zou graag weten of nadat ik vaste op ip heb aangesloten de losse waar aansluiten op switch/router/modem met kabel aansluiten of via wifi .? Of losse telefoons op de vaste zetten met vaste kabel of wifi/Alcatel wifi . Of er een toestel van Alcatel op. Ip moet aangesloten worden en op die dan alle vaste en losse telefoons aansluit. Op internet nergens te vinden.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.