Skip to main content

Hallo,

Ik zou graag mijn maandelijkse betalingen uitvoeren via kredietkaart (Mastercard).
Hoe kan ik dat aanpassen/aanvragen ?

Mvg,

Steve

@Steve_054 

Omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen doorgeven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Steve_054 

welke maandelijkse betalingen bedoel je? je aanrekeningen? of andere items?

mvg

Tina

Ter info

Hoe betaal je een factuur of aanrekening? | Proximus

Voor zover mij bekend kunnen de maandelijkse aanrekeningen/facturen van Proximus niet via kredietkaart betaald worden

@M_016 

Gewoon ter info:

In een vroeger topic heb ik nog gelezen dat het zou doorgegeven worden aan de betrokken dienst, dus vermoed ik dat dit dan toch zo kon geregeld woeden!

@tina.b Het gaat om mijn maandelijkse facturen. Bij sommige operatoren is het mogelijk elke factuur apart via electronische betaling (ook via Kredietkaart) telkens te betalen. Dus geen domicilëring, maar de maandelijkse facturen apart).

@Steve_054 kun je in het klantprofiel de gegevens aanvullen, dan vraag ik het graag voor je na!

@HeidiE Ik heb de gegevens ingevuld in mijn klantprofiel. Kan je mij laten weten wat de mogelijkheden zijn ?

@Steve_054 

via creditcard is het momenteel niet mogelijk om rekeningen te betalen.

mvg,

Tina

Reageer