@julienvanriel Eerst en vooral mijn excuses voor het ongemak. Helaas heb ik niet zo goed nieuws. Deze bestelling is namelijk niet correct doorgestroomd naar een 2de systeem, waardoor er geen levering is voorzien. Dit krijg ik voor het weekend niet meer geregeld omdat het via een achterliggende dienst moet worden nagekeken. Als het vandaag nog in orde moet zijn, raad ik aan om even langs te komen in de Proximus shop om deze bestelling opnieuw te doen en dan annuleer ik de online bestelling waarna je een terugbetaling zal ontvangen van het betaald bedrag. Mocht dit echter niet lukken, dan maak ik alsnog een dossier aan voor de achterliggende dienst. Laat je me weten wat voor jou het beste past?
Groetjes,
Antonella
Beste,
bedankt voor het snelle antwoord. Graag zou ik toch nog steeds de bestelling willen laten leveren. Wanneer zou het dan geleverd zijn?
Alvast Bedankt!
@julienvanriel Ik heb de bestelling zelf verder afgewerkt in het 2de systeem en als vroegste leveringsdatum 08/06 kunnen kiezen. Groetjes, Antonella
Bedant Antonella! Ik wens je een heel fijn weekend!
@julienvanriel Ook voor jou een prettig weekend. Groetjes, Antonella
Had gisteren een bestelling moeten ontvangen.Zou geleverd worden tussen 8 en 17 uur.Helaas ook vandaag niet!
Morgen feestdag.
Hoe weet ik waar mijn bestelling zit
Status : onderweg ( al sinds gisteren.)
Pas vrijdag zal hier iemand van PX reageren.
Heb je van Bpost ook nog geen mail ontvangen waarin ze te kennen geven dat ze de opdracht van PX gekregen hebben het pakje te bezorgen (altijd eens in je spam mail kijken ook, je weet maar nooit)
Je zou natuurlijk ook morgen eens kunnen informeren via de helpdesk 080022800 of ze daar iets meer over weten.
Indien nog niet gebeurd;
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je verder meer specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst .
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Bij status van zending staat ..
Bestelling geplaatst op 10 aug.
Materiaal op voorraad 13 aug.
Bestelling klaargemaakt en onderweg
Dan staat helemaal onder bij leveringdinfo : geleverd door bpost home delivery
Home delivery bpost wil blijkbaar zeggen dat pakket geleverd wordt voor 11 uur in afhaalpunt of pakjesautomaat (.dus niet thuis zoals gevraagd?)
Bedoelen ze nu dat het op die manier geleverd is of dat het zo zal geleverd worden?
In het eerste geval zou het dus op postkantoor kunnen liggen , maar heb van bpost daar geen bericht van gekregen.
En post is gesloten vandaag en morgen.
Wat zegt je track en trace heb je die al ontvangen van Bpost of al bekeken
zie → Volg je zending (bpost) normaaal staat daar op welk uur ze bij u geleverd hebben.
Anders toch eens bellen evt naar gratis nummer 0800800 om te vragen of zij kunnen natrekken waar je pakje juist zit.
Heb je in de brievenbus al gekeken of Bpost mss een bericht achtergelaten heeft en evt eens aan de buren vrageb of het daar afgezet werd.
NB: "Geleverd door bpost home delivery" betekent volgens mij dat het pakket of de bestelling is afgeleverd door de thuisleveringsdienst van bpost, de Belgische postdienst. Dit houdt in dat het pakket rechtstreeks bij jou thuis is bezorgd. Normaal staat dan ook het uur erbij dat geleverd werd als je T&T volgt.
Ik heb alleen een referentienummer van Proximus.Dus geen track and trace.
Met Referentienummer kan bpost geen details geven.
Blijkbaar is pakket bij bpost onbekend ondanks bewering Proximus dat het op 13/8 is afgeleverd bij bpost.(Info klantendienst.
13/ 8 is de dag dat het toegezegd was voor levering thuis.
Brievenbus en buren gecheckt.Niets!
Normaal gezien komt morgen hier iemand van de PX-Moderatoren
terug langs en kunnen zij dit verder natrekken, vul dus best ook je forumprofiel zoveel mogelijk aan zoals hierboven al vermeld.
@georges_063 Ik heb hier helaas een IT ticket voor moeten aanmaken daar het order niet volledig doorstroomt. IM12586327 Excuses
Dat betekent?
Order opnieuw ingegeven?
Levering voorzien, wanneer?
Volgt verdere info?
Bedankt voor informatie.
(Kan ik iets met nummer van IT ticket?)
= uw bestelling is om reden x of y geblokkeerd/vastgelopen in “het/een Proximus informaticasysteem” en kan niet verholpen worden op niveau van de klantendienst, d.w.z. er is een tussenkomst van IT (informaticus) nodig om het order te deblokkeren (of te deleten)
= er kan u voorlopig ook nog geen datum voor levering/oplossing gegeven worden
= u kunt het betrokken IT-ticket wel gebruiken in het kader van verdere contacten met Proximus, maar u kan het zelf niet gebruiken om de status van uw bestelling online op te volgen
@georges_063 zie ook antwoord van PX medewerker Luk.M: