Skip to main content

Proximus+  raakt maar niet niet op kruissnelheid. Gsm al verscheidene malen uitgezet en weer geactiveerd. App

verscheidene malen afgevoerd en weer geînstalleerd. Cache app geledigd. Schudden voor gebruik al

verscheidene malen uitgevoerd. Geen enkele verbetering.

Het beta programma is blijkbaar vol en ik moet maar wachten tot de volgende update. 

Gelukkig kan ik mijn facturen via internet of gsm checken. 

Maar waarom lanceert  men een nieuwe versie alhoewel de vorige regelmatig toch  wel eens functioneerde. Iemand een idee?

Groeten aan alle forumleden.

Ik heb dat ook op mijn tablet : proximus+ opent soms, eigenlijk zelden. Dat is een loterij. 

Ik heb die app nu verwijderd en eigenlijk vervangen door een snelkoppeling waarmee ik alle informatie kan bekomen die ik nodig heb. 

@Cvanloon 

Welke snelkoppeling bedoel je hiermee?

Iets van :

Proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Product_/overview

Ik denk dat het gewoon myproximus is, met inloggen er al bij.

Hopelijk is het zonder tikfout, want ik sukkel wat met copypast.

@Cvanloon 

Bedankt, 

https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/overview 

is inderdaad de link naar Myproximus met overzicht van je Producten.

Klopt, en zo geraak je ook rap aan bvb uw facturen. 

Info klopt, maar redelijk omslachtig. Je moet inloggen en dan nog maar eens bewijzen dat je geen bot bent. 

Via itsme gaat het vlotter. 

Maar toch : wat is het nut van een app als ze niet werkt . Met my proximus was het vaak al hopeloos en nu wordt het proximus+ : nog meer ellende. Hoop doet leven , zeker?

Toch erg bedankt vrienden voor de info.

Aangezien op de shaker functie ook niet gereageerd wordt of verbetering waar te nemen is (kan wel een tijdje duren), dan zou het beter zijn dat een PX moderator het toch nog eens expliciet doorgeeft aan deze bevoegde dienst.

Reageer